Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Разные неклассифицированные вопросы
Grāmatveži aicina viest skaidrību par 'dienesta auto' nodokli К списку тем
Ответы (10)
Ļasu un brīnos - vai tiešām ir jāaiziet līdz pilnīgam absurdam un stulbumam
LGĀSA izstrādājusi... Varētu padomāt, ka mūsu uzņēmēji un grāmatveži ir pilnīgie "eži" un nemāk Excel-ī uztaisīt tabulu!
LGĀSA Dienas Biznesā paustais izbrīns par maršruta lapām arī ir, maigi izskatoties, dīvains! Iztaisās par tik smalku organizāciju un bola acis, ka degvielu noraksta pēc maršruta lapām un ceļazīmēm. Nu 99% uzņēmumu tā dara. Atlikušais 1 pēc īzstrādātām tabulām ar citādu veidu aprēķiniem. Es te domāju auto, ne darba mašīnas, kam degvielas izlietojums uz darba stundām.
Man tas "iestādījums" izraisa žēlumu - nu traki, ka tur neviens neko nezina par degvielas norakstīšanas principiem.
LGĀSA izstrādājusi... Varētu padomāt, ka mūsu uzņēmēji un grāmatveži ir pilnīgie "eži" un nemāk Excel-ī uztaisīt tabulu!
LGĀSA Dienas Biznesā paustais izbrīns par maršruta lapām arī ir, maigi izskatoties, dīvains! Iztaisās par tik smalku organizāciju un bola acis, ka degvielu noraksta pēc maršruta lapām un ceļazīmēm. Nu 99% uzņēmumu tā dara. Atlikušais 1 pēc īzstrādātām tabulām ar citādu veidu aprēķiniem. Es te domāju auto, ne darba mašīnas, kam degvielas izlietojums uz darba stundām.
Man tas "iestādījums" izraisa žēlumu - nu traki, ka tur neviens neko nezina par degvielas norakstīšanas principiem.
Arī es uzskatu, ka konkrētais raksts ir PR, bet ir viens ļoti liels BET. Konkrētā asociācija pārstāv grāmatvedības ārpakalpojumu sniedzējus un viņu skatījums uz problēmām ir citādāks, nekā AndaiZ, kas jūtami nekad nav strādājusi par ārpakalpojumu grāmatvedi, citādi viņai nebūtu tik rožains spriedums par to, ka 99% uzņēmumu noraksta degvielu, aizpildot ceļazīmes.
Es piemēram, uzreiz saviem klientiem pasaku, ka ceļazīmes viņu vietā netaisīšu - manā rīcībā nav tādas informācijas un tik daudz lieka laika, lai to darītu. Iesaku rakstīt pašiem un informēju par to, kādas varētu būt sekas, ja to nedarīs un viņus kāds eventuāli pārbaudīs. Līdz šim gan no kādām 10 tematiskajām pārbaudēm, ar ko man nācies saskarties, tikai vienā VID izrādīja kādu nebūt interesi par ceļazīmēm. Droši vien VID neinteresējas tādēļ, ka norakstāmās degvielas apmērs mēnesī ir 50-200 Ls. Pat aprēķinot sodu par visu šo summu, nekas prātīgs nesanāk.
Tad nu praktiskā statistika bija tāda - tikai vienā (!) uzņēmumā, kur auto vadīja šoferis-ekspeditors, tika rakstītas ceļazīmes. Vadība lika un šoferis rakstīja, jo vadība vēlējās kontrolēt degvielas izlietojumu un būt pārliecināta par to, ka šoferis nebraukā citās darīšanās un nelej degvielu savā bākā. Pārējās firmās, kur algotu šoferu nebija un auto izmantoja uzņēmuma vadība, nekādu ceļazīmju rakstīšanu nepamanīju. Degviela tika norakstīta izdevumos, pamatojoties uz Nestes vai Statoil rēķiniem, vai citu degvielas uzpildes staciju čekiem un tā arī bija paredzēts uzņēmuma grāmatvedības metodikā.
Ceļazīmju aizpildīšana normatīvajos aktos ir iekļauta šobrīd sakarā ar jauno "auto nodokli", bet līdz tam tā bija uzņēmuma grāmatvedības metodikas, kā arī iekšējās kontroles sistēmas problēma.
Konkrētais jautājums par auto nodokli man galvenokārt saistās ar to, kā pārliecināt tos klientus, kas nevēlēsies maksāt auto nodokli, turpmāk pašiem rakstīt ceļazīmes. Iespējams, pāris mēnešus rakstīs un pēc tam nolems, ka vieglāk samaksāt nodokli
Es piemēram, uzreiz saviem klientiem pasaku, ka ceļazīmes viņu vietā netaisīšu - manā rīcībā nav tādas informācijas un tik daudz lieka laika, lai to darītu. Iesaku rakstīt pašiem un informēju par to, kādas varētu būt sekas, ja to nedarīs un viņus kāds eventuāli pārbaudīs. Līdz šim gan no kādām 10 tematiskajām pārbaudēm, ar ko man nācies saskarties, tikai vienā VID izrādīja kādu nebūt interesi par ceļazīmēm. Droši vien VID neinteresējas tādēļ, ka norakstāmās degvielas apmērs mēnesī ir 50-200 Ls. Pat aprēķinot sodu par visu šo summu, nekas prātīgs nesanāk.
Tad nu praktiskā statistika bija tāda - tikai vienā (!) uzņēmumā, kur auto vadīja šoferis-ekspeditors, tika rakstītas ceļazīmes. Vadība lika un šoferis rakstīja, jo vadība vēlējās kontrolēt degvielas izlietojumu un būt pārliecināta par to, ka šoferis nebraukā citās darīšanās un nelej degvielu savā bākā. Pārējās firmās, kur algotu šoferu nebija un auto izmantoja uzņēmuma vadība, nekādu ceļazīmju rakstīšanu nepamanīju. Degviela tika norakstīta izdevumos, pamatojoties uz Nestes vai Statoil rēķiniem, vai citu degvielas uzpildes staciju čekiem un tā arī bija paredzēts uzņēmuma grāmatvedības metodikā.
Ceļazīmju aizpildīšana normatīvajos aktos ir iekļauta šobrīd sakarā ar jauno "auto nodokli", bet līdz tam tā bija uzņēmuma grāmatvedības metodikas, kā arī iekšējās kontroles sistēmas problēma.
Konkrētais jautājums par auto nodokli man galvenokārt saistās ar to, kā pārliecināt tos klientus, kas nevēlēsies maksāt auto nodokli, turpmāk pašiem rakstīt ceļazīmes. Iespējams, pāris mēnešus rakstīs un pēc tam nolems, ka vieglāk samaksāt nodokli
А я считаю, что это вообще тупой налог, и администрирование его будет стоить дороже, чем доход от него.
Так мы даже и не пытались ничего менять, профсоюзы у нас страусами сидят, только взносы гребут, ассоциации всяческие тем же занимаются, а правительство творит всё, что прикажут кормильцы МВФ. Введут налог на воздух и на дождь, тоже будем безропотно платить, ещё и методики сочинять кому и сколько, и как, потому как мы не в Греции, ни в Финляндии, ни в Германии, всё одобрям-с.
Добрый вечер уважаемые коллеги.Кто -нибудь знает куда перечислять данный налог ?Или вместе с подоходным налогом на з.пл.?
Grok 12.03.2010 16:27
137 сообщений на сайте
137 сообщений на сайте
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть