Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Dzīvokļa īre
Sveiki, izlasot citus rakstus par šo tēmu, nepalika viss skiadrs. Vai kāds var padalīties pieredzē?
Situācija sekojoša, uzņēmums (PVN maksātājs) vēlas īrēt dzīvokli no SIA (PVN maksātājs), kas kalpotu par biroju.
Kā jārīkojas? Kas jāiesniedz VID? Vai pilnīgi visi komunālie izdevumi skaitīsies saimniecickās darbības vajadzībām un kā ar prikšnodokļi, to var atskaitīt?
Ответы (18)
Vid reģistrē kā struktūrvienību. Visi rēķini uz firmas rekvizītiem saimnieciskie izdevumi un PVN tad arī viss priekšnodoklī.
Kāpēc biroja telpas ir jāreģistrē kā struktūrvienība?
Nu nereģistrējiet, neuzrādiet kā pasta adresi, nenorakstiet neko uz izdevumiem,...
Ja birojam nav uzņēmuma reģistrētā adrese, tad tas jānorāda kā struktūrvienība.
Mani vienkārši mulsina termins struktūrvienība.. līdz šim šādu pielietojumu tam nezināju.
VID 10 dienu laikā izskata nodokļu maksātāja iesniegtos dokumentus, reģistrē nodokļu maksātāju Nodokļu maksātāju reģistrā un izsniedz nodokļu maksātāja reģistrācijas apliecību.
Tas taču nenozīmē, ka tagad ir 2 uzņēmumi, kas darbojas atsevišķi?
Vai reģistrētām struktūrvienībām - dzīvokļiem, ir speciālas PVD prasības vai kādas citas prasības?
Tas taču nenozīmē, ka tagad ir 2 uzņēmumi, kas darbojas atsevišķi?
Nenozīmē gan. Struktūrvienība nav uzņēmums.
MK 150. nepasaka, kādas vēl prasības no VID puses tiek izvirzītas dzīvoklim, kas reģistrēts par struktūrvienību.
Tad jau sanak ,ka visi uzņēmumi savu darbinieku dzīvokļus var reģistrēt par strukturvienībām, visus izdevumus iekļaut un PVN atprasīt????
Nu Ilma taču jau pirmajā atbildē paskaidroja, ka tikai tos rēķinus, kuri izrakstīti uz firmu(nevis fizisku personu)
Tad vēl daži jautājumi:
VID kaut kādas pārbaudes arī veic? Nāk skatās, vai plīti, piemēram, lieto tikai uzņēmuma vajadzībām?
Vai tas nekas, ka dzīvoklī dzīvo citas personas, kam nav nekāda sakara ar uzņēmumu?
Šis jautājums miljons reižu apspriests. Meklētājā var atrast ar atslēgvārdiem: "uzrāpties eglē"... "pliku"... "bez biksēm"... "nenoskrāpēt",... var arī ar tulkojumiem krievu valodā...
Вы определитесь сначала, там у вас офис будет или будут жить citas personas, kam nav nekāda sakara ar uzņēmumu. От этого и ответы разные будут.
Un bez sarkasma atbilde būtu?
Vai var dzīvot ofisā?
Var dzīvot arī dārza būdā, zem tilta un televizora kastē.
Tieši tā! Dzīvot var visur, bet struktūrvienību gan it visur reģistrēt nevarēs...
Ja dzīvoklī, kurā reģistēsiet struktūrvienību,arī kāds dzīvo (nav svarīgi vai tas ir valdes loceklis, darbinieks vai "nepiederoša persona")tad nomas līgumā ir jānorāda
*cik lielu telpas/dzīvokļa daļu nomāsiet
*klāt jāpievino plāna kopija ar nomātās vietas iezīmējumu.
Tad attiecīgi 'proporcionāli arī norakstīsiet komunālos maksājumus izdevumos.
Var arī visu summu, bet viss ir jātrunā līgumā. Tur ir daudz dažādas nianses. Ieteiktu griezties pie jurista.
Закрыть
Краткое описание нарушения