Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Krājumi un papildizmaksas К списку тем
Krājumi un papildizmaksas
Labdien! Te par to ir diskutēts diezgan, bet man joprojām nepielec līdz galam. Uzņēmums nodarbojas ar vairumtirdzniecību. Krājumu uzskaitei pielieto nepārtrauktās inventarizācijas metodes.
Bieži vien iepirkumu pavadzīmē jau ir norādītas transporta izmaksas, kā arī ir papildus citas saistītas izmaksas, bet citreiz tiek piestādīts rēķins par preču piegādi no ES vai LV uz biroju transporta kompānijas. Gribu šo izdevumus norādīt kā papildizdevumus un ņemt vērā uzskaites vērtībā.
Te rodas jautājums kā šīs papildizmaksas pareizi nogrāmatot. Izmantoju Tildes Jumi un šos rēķinus par transportu ievadīju caur finanšu dokumentiem un tur sekoju to apmaksu.
Radās doma izveidot papildkontu, kur sekotu šo rēķinu apmaksai. Bet būtu interesanti uzzināt, kā Jūs risināt šo situāciju savā uzņēmumā vai kā risinātu, ja tāda būtu.
Paldies par ieteikumiem jau iepriekš!
Ответы (7)
Manis izmantotie grāmatojumi
Krājumu iegāde:
D2130 K5310 (ES 5320) - iegādes vērtība
Krājumu norakstīšana
D7120 K2130
http://forums.tilde.lv/ jautājiet Jumja forumā. Tur man ie vieglāk atbildēt, jo var ielikt bildes.
Es atvainojos.. bet vai tiešām ar to neviens ikdienas darbā nesaskarās..
Atbildēju forumā.
Visiem aprēķiniem un uzksaitei ir savas nianses.
Nevar tik viennozīmīgi atbildēt.
Tāpēc jau gribētos uzklausīt, kā citi risina šo situāciju, jo cik nopratu pēc iepriekšējām diskusijām, ir daudzi, kas saskaras ar to.
Un bieži vien tieši caur diskusijām var rast tieši savu risinājumu.
Paldies Andaz par atbildi!
Закрыть
Краткое описание нарушения