Sagatavoti grozījumi noteikumos par grāmatvedības kārtošanu un organiz
Ceturtdien, 5. maijā, Valsts sekretāru sanāksmē tika izsludināti grozījumi Ministru kabineta noteikumos Nr.585 Noteikumi par grāmatvedības kārtošanu un organizāciju.Tā kā ar šā gada 7. aprīlī Saeimā pieņemtajiem grozījumiem likumā Par grāmatvedību ir noteiktas jaunas prasības attaisnojuma dokumentiem un grozīti šo dokumentu, kā arī grāmatvedības reģistru un citu grāmatvedībā esošo dokumentu glabāšanas noteikumi, tad līdz ar to ir nepieciešams grozīt arī attiecīgās prasības noteikumos par grāmatvedības kārtošanu un organizāciju.
Noteikumu projekts paredz precizēt līdzšinējo regulējumu uzņēmumiem attiecībā uz papīra vai elektroniskā formā sagatavota attaisnojuma dokumenta vai grāmatvedības reģistra izstrādāšanu, noformēšanu un glabāšanu un noteikt jaunu regulējumu attiecībā uz papīra formā sagatavota attaisnojuma dokumenta vai grāmatvedības reģistra elektroniskās kopijas sagatavošanu, saglabāšanu vai tās pareizības apliecināšanu.
Tāpat noteikumu projekts paredz noteikt papildu prasības no valsts vai pašvaldību budžeta finansētu institūciju īpašumā vai valdījumā esošu nekustamā īpašuma objektu inventarizācijai.
Noteikumu projektu vēl skatīs un par to lems Ministru kabinets.
Avots: Finanšu ministrija