Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
SIA reģistrācija elektroniski
Labs vakars! Varbūt jau šādi jautājumi bijuši, bet vēlos visu noskaidrot pirms sūtu dokumentus, lai samazinātu risku, ka man tos atmetīs atpakaļ.
Tātad 4. veidlapā viena neskaidra lieta.
12. punkts. Pievienotie dokumenti.
Ok, es viņus varu uzskaitīt, kādi man ir pievienoti, bet kā ir ar eksemplāru skaitu? Iesniedzot klātienē tur ir statūti (laikam) vairākos eksemplāros jāiesniedz, bet elektroniski iesniedzot man arī tie vairākie eksemplāri jātaisa? Ja, jā tad kā, vienā dokumentā vairākas lapas? Jo kā zināms, elektroniski var pievienot tikai pa vienam dokumentam no katras veidlapas. Ko un kā iesakat darīt, rakstīt, vai elektroniskajiem dokumentiem to drīkst atstāt tukšu?
Jums ir elektroniskais paraksts?
Par elektronisko parakstu UR vajadzībām arī var
www.ur.gov.lv izlasīt, tāpat par cik kādus dokumentus jāiesniedz.
Ja jā tad gan jau viņi paši izdrukās cik vajag eksemplārus.
Elektroniskais paraksts ir, visi dokumenti kādi vajadzīgi jau ir aizpildīti un gaida iesniegšanu, tikai nedaudz apjuku par tiem eksemplāriem.
Ok, eksemplārus nerakstu, bet tajā laukā tad aizpildīt par tiem pievienotajiem dokumentiem? Piemēram - 1) Dibināšanas lēmums (1 lpp.)
2) Statūti (2 lpp.)
3) utt.
?