Добро пожаловать в новый VGK. Сайт обновился: вход, пароль и абонемент — прежние. Что изменилось

Oljga28Ответы: 34
Первое сообщение
Labdien! Nekad neesmu saskarusies ar SDV grāmatvedību. Tāpēc jautājums speciālistiem - kāds ir VSOAI minimālais objekts, ja SDV ar fiksēto IIN likmi un viņa ieņēmumi mēnesī ir:
1) mazāk par 660 Ls;
2) lielāk par 660 Ls.
Manas domas - pirmā gadījumā nebūs soc.iemaksu, bet 2.gadījumā soc.iemaksas - 208,03 Ls (31,52% no 660 Ls.

Ответы 7

IlmaОтветы: 30 495Получено «Спасибо»: 371
#1
1-nebūs
2- būs, tikai no 200 Ls.
Rasule2Ответы: 240
#2
Likums par VSA
(31) Pašnodarbinātie, kuri maksā fiksēto iedzīvotāju ienākuma nodokli un kuru ieņēmumi sasniedz Ministru kabineta noteikto obligāto iemaksu objekta minimālo apmēru, kas reizināts ar koeficientu 3,3, ir pakļauti pensiju apdrošināšanai, invaliditātes apdrošināšanai, maternitātes un slimības apdrošināšanai un vecāku apdrošināšanai, bet pašnodarbinātie, kuri sasnieguši vecumu, kas dod tiesības saņemt valsts vecuma pensiju, vai kuriem ir piešķirta valsts vecuma pensija (tai skaitā priekšlaicīgi), ir pakļauti pensiju apdrošināšanai, maternitātes un slimības apdrošināšanai un vecāku apdrošināšanai.

ja maksā fiksēto IIN, tad VSOI maksā no 200 x 3.3= 660
Oljga28Ответы: 34
#3
Atkal domas dalījās. Es arī uzskatu, ka SDV ar fiksēto IIN veic minimālos soc.maksājumus 208,03 Ls apmērā, ja viņa ieņēmumu sasniedz 660 Ls mēnesī.
AlbinaОтветы: 65 138Получено «Спасибо»: 1 948
#4
Что там может делиться. Открываем закон, читаем...
IlmaОтветы: 30 495Получено «Спасибо»: 371
#5
Ministru kabineta noteikumi Nr.992

Rīgā 2008.gada 2.decembrī (prot. Nr.86 24.§)
Noteikumi par valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu objekta minimālo apmēru un tā noteikšanas kārtību pašnodarbinātajam
Izdoti saskaņā ar likuma “Par valsts sociālo apdrošināšanu” 14.panta otro daļu
1. Noteikumi nosaka valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu objekta (turpmāk – obligāto iemaksu objekts) minimālo apmēru un tā noteikšanas kārtību pašnodarbinātajam.
2. Obligāto iemaksu objekta minimālo apmēru gadam pašnodarbinātajam nosaka divpadsmitkārtīgā Ministru kabineta noteiktās minimālās mēneša darba algas apmērā.
3. Obligāto iemaksu objekta minimālo apmēru pašnodarbinātajam nosaka proporcionāli to mēnešu skaitam, kuros personai kalendāra gadā bijis pašnodarbinātā statuss.
IlmaОтветы: 30 495Получено «Спасибо»: 371
#6
Jāsāk maksāt VSAOI, ja fiksētā IIN maksātājam ieņēmumi sasniedz mēnesī 660 Ls, bet jāmaksā minimāli no 200 Ls x noteiktais % mēnesi.
Rasule2Ответы: 240
#7
Domas nedalās. Vienkārši fiksētā IIN maksātāji MK noteikto obligāto iemaksu objekta minimālais apmērs sākas no 660Ls - ieņēmumi mēnesī, bet jāmaksā VSAOI no 200Ls

Хотите ответить или спросить?

Читать форум могут все. Чтобы ответить или спросить, войдите в свой аккаунт.