Divas struktūrvienības un divas kases
Labdien cienījamie grāmatveži un valdes locekļiZinu, ka par šo tēmu ir bijušas daudzas un ilgas diskusijas, bet no tām es tā arī nesapratu, kā to izdarīt likumīgi.
Tātad ir divas struktūrvienības, abās ir EKA un abās strādā valdes locekļi. Viens no valdes locekļiem ir kasieris, otrs grāmatvedis. Protams ne vienmēr ir iespēja dienas beigās inkasēto no kases aparāta naudu uzreiz aiznest uz banku, tapēc kasei noteikti jābūt gan pirmajā, gan otrajā struktūrvienībā. Problēma ir likumīgajā kases orderu noformēšanā. Kā šādā gadījumā var nodrošināt to, ka uz ordera būtu vadītāja/grāmatveža un arī kasiera paraksti?
Varētu itkā to darīt caur 2380, bet kautkur lasīju (tagad vairs nevaru atrast) ka ir kautkāds skaidrās naudas ierobežojums, kas attiecās uz avansiem. Tapēc tāds variants neder, jo caur kasi dažreiz iet pamatīgas summas.
Iepriekš liels paldies par atbildēm!