Par izdevumiem starpniekam
Labdien,lūdzu palīdzību.
Uzņēmums nodarbojas ar klientu piesaisti, t.i. iepazīstina klientus LV ar preci, kuru piegādā Polijas uzņēmums.
Mērķis - lai vairāk klientu apmeklētu poļu piegādātāja mājaslapu un iegādātos viņa produktus.
Polijas piegādātājs šim starpniekam piegādā savu produkciju, kuru LV uzņēmējs reklamē potenciālajiem pircējiem. Par šo - LV uzņēmumam, maksā komisijas maksu no piesaistīto klientu apjoma.
Iepriekšējais grāmatvedis šo preci liek uz reprezentāciju. Manuprāt, tie ir izdevumi, ar kuriem tiešā veidā LV uzņēmējs pelna naudu (komisijas maksu) nevis prezentē savu uzņēmumu.
Lūdzu, jūsu viedokli.