Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
rēķinu reģistri
Ja es pareizi saprotu, tad gan attiecībā uz izrakstītajiem, gan attiecībā uz saņemtajiem rēķiniem ir jākārto atsevišķs reģistrs, kurā jāieraksta pilnīgi visi izrakstītie un saņemtie rēķini. Tikai līdz galam nesaprotu - šajos reģistros rēķinus var reģistrēt augošā secībā par visu gadu, vai tas tomēr jādara par katru mēnesi atsevišķi? Un vai tiešām obligāta prasība ir uz katra saņemtā rēķina uzrādīt šī rēķina kārtas numuru saņemto rēķinu reģistrā, ja grāmatvedības uzskaite tiek veikta datorprogrammā, kurā šis rēķins ir iegrāmatots ar pavisam citu numuru (numuru, kas no izpildītāja puses norādīts kā attaisnojuma dokumenta numurs)? Nedaudz piņķerīgi sanāca noformulēt savu jautājumu, bet ceru, ka tomēr saprotami...