Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
kontēšana/lūdzu palīdziet К списку тем
kontēšana/lūdzu palīdziet
saņemta juridiskā konsultācija D7170 K2620
22% D5721 K2620
Samaksāts avanss par benzīnu D2190 K2620
22%D5721 K2620
Norēķina persona saņem avansu saim.dar.partnerupieņemšanai D7770 K2620
Nopirkts dators D1230 K2620
22% D5721 K2620
Saņemta nauda par marketinga pakalpojumu D6110 K2130
22% D5721 K2620
Aizdevums juridiskai personai uz 2 gadiem D2350 K2620
Saņem avansu komandējumam D7550 K2380
Atskaitās par komandējumu(avansa norēķins) D2380 K2620
Pārskaitīts līzinga kompānijai pēc saņemtā rēķina D5310 K2620
Pārskaitīts līzinga kompānijai pēc saņemtā rēķina % D8220 K2620
Juridiskā per. atdod daļu no parāda D2620 K2350
PL nolietojums pēc lin.met (Kravas mašīna) D7420 K1290
Atprēķināts UIN D3410 K5710
Tads pasniedzējs
Ответы (21)
Diemžēl, gandrīz viss ir pilnīgi garam:-<
Padomajiet vēl, jāpaskatas burtnīcas un kontu plāna.
It ka var uzrakstīt pareizos kontējumos, bet jums taču pašam jāsaprot.
Nu piemerām Saņemta nauda par marketinga pakalpojumu D6110 K2130
22% D5721 K2620
Kapec saņemta nauda kontējas uz 6???? 6 nav naudas konts!
Atskaitās par komandējumu(avansa norēķins) D2380 K2620
Tas nozīme ka nor/per vienkarši ienesa naudu uz n/k/ Domajiet loģiski un viss izdosies!
Это где так учат? ипреподавателя в студию!
Это где так учат? Фамилию преподавателя в студию!
Liels paldies par norādēm. Izvēlētā profesija nav grāmatvedis,bet ir jāapgūst šis priekšmets. Būšu pateicīgs, ja vēl dosiet kādas norādes pozīcijās, kur ir galīgi garām, tad vismaz zināšu, kur rakt. Paldies
Atskaitās par komandējumu(avansa norēķins) D2380 K2620
Tas nozīme ka nor/per vienkarši ienesa naudu uz n/k/
izmaksaja nor/pers
saņemta juridiskā konsultācija
D7170 K2620
D5721 K2620
Vai tad operācijā ir minēts, ka ir samaksāts? Varbūt ir saņemst tikai rēķins par juridisko konsultāciju?
D 7730 Izmaksas par juridiskajām konsultācijām
D 5721 Norēķini par PVN
K 5310 Norēķini ar kreditoriem - kopsummā.
------------------
Norēķina persona saņem avansu saim.dar.partnerupieņemšanai D7770 K2620
Un kurš gan te konts norāda uz to, ka tā avansa norēķinu persona ko saņēmusi? Un kāpēc caur banku? Operācijā taču nav teikts kādā veidā, tikpat labi varētu būt skaidrā naudā no kases.
D 2380 Norēķini ar avansa nor.personām
K 2610 vai 2620 Naudas konti.
------------------
Saņemta nauda par marketinga pakalpojumu D6110 K2130
22% D5721 K2620
Nu šitas vispār ir kaut kas ar kaut ko.... Ja jau saņemat naudu, tad naudas konta 2620 Norēķinu konta bankā būtu jāienāk debetā- ienāk taču nauda, bet Jums nez kāpēc aiziet prece un no konta aiziet PVN summa???
Ja reiz saņemta nauda, tad kādreiz ir bijis izrakstīts rēķins:
D 2310 Norēķini ar debitoriem
K 6110 ieņēmumi
K 5721 Norēķini par PVN
Kad saņem naudu tad D 2620 Norēķinu konts bankā K 2310 Norēķini ar debitoriem.
---------------
Saņem avansu komandējumam D7550 K2380
No kurienes tad saņem to avansu komandējumam?
Atskaitās par komandējumu(avansa norēķins) D2380 K2620
ja es neredzētu operācijas aprakstu, tad teiktu, ka avansu norēķinu persona atgriež banka norēķinu kontā neizmantoto avansu nevis atskaitās par komandējumu.
_____________
Atprēķināts UIN D3410 K5710
parasti teorētiski slēdz 8610 peļņa vai zaudējumi uz 3410 un 5710
pieņemsim ir peļņa un aprēķināts UIN:
D 8610 peļņa vai zaudējumi
K 3410 Peļņa
K 5710 Norēķini par UIN
Lai gan praksē izmantoju kontu 8810(kurā pa gadu krājušies samaksātie UIn avansa maksājumi) UIN aprēķina iegrāmatošanai, kura gala rezultātu tad arī slēdzu uz 5710.
Aprēķinātais UIN:
D 8610
K 8810 pēc deklarācijas aprēķinātais UIN
D 8810
K 5710 Norēķini par UIn.
____________
Vispār teikšu dīvains pasniedzējs. Operācijas maigi izsakoties ir ļoti nekonkrētas....
Milzīgs paldies. Pasniedzējs tik skrien uz priekšu un neatbild uz jautājumiem:-<
Un pēc tam būs "sama bugalter":-D
Es arī nesen pabeidzu macības un varu pateikt tikai vienu - tomēr grāmatvedību pasniedz vāji - visu laiku bija viena tipa grāmatojumu, nolietojumi, bilances. Lidzīgi uzdevumu, ko uzrakstija autors. Ļoti maz interesantu, sarežģitu gadījumu. Es pēc diploma saņemšanas aizgaju uz gr.kursiemun pēc 2 mēnešiem man rodas priekšstats ko realajā dzīve nozīme gr.darbs
Visticamāk, ka tas pasniedzējs pats nezina atbildes uz jautājumiem.
Liels paldies visiem! Man pat sakrita debets ar kredītu:-D .
Redzēs, ko rīt teiks pasniedzējs!LOL
droši vien pasniedzējam nesakrīt
Nu-nu! Sliktiem studentiem vienmēr pasniedzējs vainīgs.
Ja jau tik slikti - jāiet papildus uz kursiem. Piemēram, pie Jūlijas BOjarenko. Varēsiet nosvīdis grāmatot i krājumus, i visu pārējo.
А откуда ж студент станет хорошим? Разложили все на блюдечке и думать студенту не пришлось:-(
Negribētos piekrist, ka vienmēr vainīgs students. Var jau būt, ka man nepiekritīsiet, bet nu ja studentam iedotas operācijas tieši tādā tekstā, kā tas sākumā izklāstīts, tad nu atvainojiet, piedodiet arī man rodas jautājumi tieši par operācijas formulējumu. Ja praktizējošiem grāmatvežiem rodas jautājums, tad ko var gribēt no student, kam vēl nav saprašanas?
pieņemsim pirmais: "saņemta juridiskā konsultācija" - Kurš tad tā formulē operāciju? saņemta nu un? Vai tas norāda uz to, ka ir veikta samaksa par konsultāciju vai saņemts rēķins???
Vai teiksim "Nopirkts dators" - nē, nu ok, nopirkts, bet kādā veidā tika nopirkts skaidrā naudā vai ar pārskaitījumu?
Varbūt Jums, izlasot operāciju nerodas jautājumi. Man rodas, laikam jāiet vēl mācīteis kādā skolā.
Lielākā daļa pasniedzēju nekad nav strādājuši par grāmatvedi - ko no viņiem var gribēt?
Esmu kādreiz mēģinājis palīdzēt grāmatvedības studentiem - bezjēdzīgi patērēts laiks, jo uzdevumi ir formulēti tā, ka neko nevar saprast.
Cleo taisnība!
Nu nav gan tik traki.
Kursos un skolās ir noteikta leksika (sauksim to tā). Ja saņem rēķinu, tad saka - "saņemta juridiskā konsultācija". Ja notiek rēķina apmaksa, tad tā arī saka; "apmaksāts rēķins par juridisko konsultāciju". Un viss ir skaidrs.
Lekcijās jāklausās, ko saka pasniedzējs!
Un skolās nav jādomā par reālo dzīvi - jāiemācās vispirms teorija. Bez teorijas nebūs arī prakses.
Если бы " в школах" думали о реальной жизни, о связи теории с практикой, то меньше было бы вопросов у начинающих бухгалтеров. И меньше вы бы сами их "клевали" за то, что неправильно задают вопросы.
Mēs viņus "knābājam" tāpēc, ka NEMĀCĀS!
Закрыть
Краткое описание нарушения