Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
ieraksta kārtas NR.
8. Dokumentus, kas atbilst attaisnojuma dokumentiem noteiktajām prasībām, izmanto ierakstiem grāmatvedības reģistros, lai sistematizētu šajos dokumentos ietverto informāciju par uzņēmuma saimnieciskajiem darījumiem. Ja attaisnojuma dokuments sagatavots rakstiski (papīra formā), pēc tā ierakstīšanas attiecīgajā grāmatvedības reģistrā uz dokumenta norāda ieraksta kārtas numuru.
(MK 02.08.2011. noteikumu Nr.589 redakcijā)
Tad pēc 02.08 iznāk, ka uz visiem attaisnojuma dokumentiem ir jāraksta ieraksta kārtas Nr. bet ja nav ir atskaite, kurā var konstatēt ka šis dokuments ir iegrāmatots, vai tad arī ir jābūt ar roku rakstītam ieraksta NR.? kā Jūs domājiet vai var iztikt nerakstot?
Ответы (4)
Es uzskatu, ka ir jāraksta uz katra Nr., jo, kā tad tai atskaitē atradīs attiecīgo dokumentu?
nu bet ir tak arī dokumenta NR.
es rakstu lai nebūtu problēmas ar VID par tādu sīkumu, un tur jau ir tā atsķirība kad mališkas grāmatvedības uzskaite nevar maksāt 10 Ls - 30 Ls
Jūs taču citējat likuma pantu. Kāpēc tad vēl rodas jautājums? Likumā nav rakstīts, ka tos attsianojuma dokumentus, uz kuriem jau ir dokumenta numurs nevajag numurēt! Turklāt dokumenta numuram jābūt uz katra attaisnojuma dokumenta, tas jau ir tā kā obligātais rekvizīts, lai to vispār varētu uzskatīt par attaisnoto dokumentu.
Personīgi es lieku uz katra attaisnojuma dokumenta grāmatojumu (kontējumu) un kārtas numuru no programmas. Čekiem no avansa norēķina kā kārtas numurs kalpo avansa norēķina rindiņas numurs, kurā ir šis čeksar summām un kontējumu.
Закрыть
Краткое описание нарушения