Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Noilgusi PVN pārmaksa
Можно ли списать Noilgusi PVN pārmaksa на 7-ку?
Ответы (12)
а как сделать, чтобы списали и в фининспекции? а по у меня по одной из фирм 0,73 Лата болтается и "бесит":-D
VID pieņems lēmumu par PVN pārmaksas dzēšanu un, pamatojoties uz lēmumu, pārmaksa tiks nodzēsta nodokļu informācijas sistēmā. Pieņemto lēmumu nosūtīsim ....
Noilgušo PVN liek 7... kontā?Bet vai par šo summu UIN deklarāciju nekoriģē? To var likt uz tekošā gada izdevumiem?
Domāju, ka jākoriģē. Jo uzņēmuma vadības bezdarbības rezultātu dēļ UIN apliekamo bāzi nedrīkst samazināt.
Nu ne jau vienmēr tā ir bezdarbība. Piemēram, 2006.-2007.gadā ("treknajos gados") uzņēmums A ceļ daudzdzīvokļu māju. Priekšnodoklis sakrājas ne pa jokam. Uzņēmums var atprasīt PVN, bet viņu paziņām, firmai B līdzīgā situācijā VID atsaka PVN atmaksu, jo 1) nav realizācijas, 2) VIDam nav pārliecības, ka tiks veikti apliekami darījumi. Turklāt uzņēmumu B vēl "izčakarē" uz nebēdu. A nolemj, ka tā kā pie realizācijas radīsies ļoti liels maksājams nodoklis un pagaidām bankas finansējums ir pietiekams, tad PVN atstāt rezervē nebaltām dienām. Ja atceramies, tad līdz 2010.gadamnodokļus atprasīt uz kontu vai pārcelt uz citiem nodokļiem varēja tikai par 3 gadiem, bet "izmantošanai" nākamajos periodos tā paša nodokļa maksāšanai tādi ierobežojumi nebija paredzēti.
Pēc tam iztēlosimies situāciju, ka savlaicīga realizācija (un priekšnodokļa "iztērēšana") nav iespējama, jo nav maksātspējīgu pircēju...
Uzņēmums B vēl teorētiski var cīnīties ar VID, jo viņi var pierādīt, ka prasīja atpakaļ PVN, kamēr vēl tas nebija "noildzis", bet uzņēmums A faktiski nevar darīt neko. Tajā brīdī, kad pieņēma likuma grozījumus, kas stājās spēkā 01.07.2010, viņu pārmaksa jau bija "novecojusi".
а почему эту сумму надо уже списывать? Ведь у ВИДа она еще числиться, вот когда они примут VID pieņems lēmumu par PVN pārmaksas dzēšanu un, pamatojoties uz lēmumu, pārmaksa tiks nodzēsta nodokļu informācijas sistēmā. Pieņemto lēmumu nosūtīsim .... я тогда и спишу.
Atprasīt nodokli bija tiesības nevis pienākums. Tātad par bezdarbību nevar būt runas.
Valsts vienpersoniski ir mainījusi spēles noteikumus ar atpakaļ ejošu datumu.
Uzņēmums vairākus gadus ir kreditējis valsti bez procentiem, un par pateicību ... rekets...
Cīnīties vajag! Tikai ar ko? VIDs taču pilda likumu. Bet problēma ir pašā likumā.
Dīvains uzskats- palielināt uzņēmuma ar UIN apliekamā ienākuma bāzi par summu, kas faktiski ir bezprocentu aizdevums valstij un kuru beigās valsts piesavinās, iebāž savā caurajā kabatā un uzņēmumam parāda lielu pigu.
Pārmaksātā nodokļa summa ir maksāšanai valsts budžetā aprēķinātās nodokļa summas un atskaitāmā priekšnodokļa starpība.
Te cītīgi ir jāskatās, ko VID dzēš, jo citreiz nodzēš nevis pārmaksu, bet to, kas ir vairāk samaksāts. te sakarā grozījumiem, kas pēc 2010.g. jūnija, kad tās pārmaksas automātiski neaizgāja uz nākamo periodu, maksājumus veica, bet pārmaksu VID novirzīja tik 2011.g. janvārī.
Katrs dara kā vēlas. Galvenais - tad, kad VIDs auditā jautās, spēsiet pierādīt savu taisnību.
в СГД нет никакой системы на этот счет. Одни возвращают несмотря ни на срок более 3 лет, другим- отказывают по известной статье. Надо писать запрос и получать ответ по своей переплате индивидуально, не смотреть на "соседа".
Закрыть
Краткое описание нарушения