Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
AUTO Nodoklis
Sveiki!
Es vēljoprojām par to pašu:
Gada sākumā biju uz VIDu konsultēties. Noskaidroju, ka patapinātiem auto nevajag maksāt nodokli. Tad nu rakstījām maršruta kartes un 80% uz PVN. Lieta vienkārša.
šodien lasu likumus, tēmas forumā un saprutu, ka esmu ..... "ieberzies". Patapinātajiem auto ir jāreģistrējas CSDD un jāmaksā nodoklis. Es pilnīgi nesaprotu, gada sākumā man teica vienu, tagad zvanīju uz VID konsultācjām - protams viņi saka, ka jāreģistrē kā turētāju SIA un (.)
Interesantākais tas, ka darba laikā izmantoju sievas mašīnu, aizvedu viņu uz darbu 8 un braucu pats pa darba vajadzībām ar viņas mašīnu, 17 atkal paņemu viņu un braucam uz mājām. Vakaros, brīvdienās - protams, ka izmanto personīgām vajadzībām. Tas tak loģiski. Tik neloģiski sanāk, ka par privāto mešīnu jāmskā tas nodoklis.
Labi, bet jautājums - ko lai tagad dara? Nodoklis nav maksāts visu gadu, CSDD ar nav reģistrēts, bet degviela norakstīta uz izdevumiem??? Labot visas PVN un ņemt ārā degvielas čekus? Auto nodokli nebūs par ko samaksāt, tas jau 100%.
Paldies jau iepriekš.
Ответы (39)
Tik neloģiski sanāk, ka par privāto mašīnu jāmaksā tas nodoklis.
Bet, ka norakstiet uz firmas izdevumiem, tas ir loģiski?
Bet to degvielu tak braucu firmas vajadzībām??!! Nerunāju jau par privāti nobraukato degvielu.
Jā, bet jautājums jau bij cits, lai kāds man pasaka vai sniedz konsultāciju (arī par maksu esmu gatavs) ko man darīt tālāk, kā lai šo "putru" izēd...
Labot, ja nav par ko maksāt un negribat pārreģistrēt turētāju.Vēl jau jāskatās par kādām summām iet runa.
Vai tad jums nav grāmatvedis, kam pajautāt?
Summas mazas, mēnesī zem 100 Ls ir degviela.
Tad jau var padomāt par citiem variantiem.;-)
Ну у Вас есть три варианта,
1)регистрировать в ЦСДД машину, соответственно платить налог и спокойно списывать все затраты на содержание этой машины в расходы (следить только за 20% превышением потребления топлива, по 5 статье 6 части закона о ПНП), 80% предналога
2)установить ДжПС и не регистрировать в ЦСДД, не платить налог за машину, но при этом списывать в затраты только ту часть расходов на топливо, которую можно отнести на хоздеятельность фирмы на основании распечаток ДжПС. А вот по поводу прочих затрат по содержанию машины - ДжПС не поможет, там придёться уже заниматься арифметически-обоснованными расчётами, сколько масла, помывок и прочая можно списать на расходы фирмы, а на сколько 1,5 коэффициент применить.
3) Не регистрировать, не платить автоналог, не устанавливать ДжПС, расходы по этой машине практически в полном объёме облагать ПНП, предналог тоже мимо
Выбор за Вами.
Es esmu PAR Tt7 trim variantiem. Lēmums katram jāpieņem pašam - kā izdevīgāk vai mierīgāk dzīvot..
Jums jāizrēķina - kas Jums sanāk izdevīgāk - samaksāt nodokli par gadu un iekļaut PVN 80% apmērā priekšnodoklī un samazināt UIN, jo attaisnots izdevums ja autonodoklis samaksāts (ieguvums 15%), vai nemaksāt nodokli un ņemt ārā degvielu, ja neņem ārā, tad priekš UIN palielina par 1.5..
Gada sākumā biju uz VIDu konsultēties. Noskaidroju, ka patapinātiem auto nevajag maksāt nodokli.
А подайте-ка на них в суд!
Мы с Вами (мысленно)!
Es esmu par ceturto variantu:
4):-x
1)регистрировать в ЦСДД машину, соответственно платить налог и спокойно списывать все затраты на содержание этой машины в расходы (следить только за 20% превышением потребления топлива, по 5 статье 6 части закона о ПНП), 80% предналога
------
Varbūt esmu kaut ko palaidusi garām.
Vai tad normatīvajos aktos ir noteikts ka obligāti jāreģistrē firma kā turētājs patapinātajam auto?
Mēs vienkārši pārskaitījām par patapināto auto nodokli, nereģistrējot CSDD turētāju
Manuprāt tas arī nav pareizi, bet kā ir parezi tiešām nezinu. Manuprāt pastāv arī variants, ka a/m lieto uz darba līguma pamata saimn.darbības braucieniem vajadzības gadījumā.
Manuprāt arī pašā VID nezina kā ir pareizi šajā situācijā, kad a/m īpašnieks atsakās reģistrēt firmu kā turētāju, bet pats auto ir tieši patapinājumā.
Sveiki vēlreiz visiem, kam šis jautājums par privātiem auto ir aktuāls.Lasīju likumus un mēģināju izprast, vai tiešām nav citu variantu. šodien kopā ar VID darbinieci vēlreiz runāju. Es teicu, ka a/m īpašnieks atsakās firmu reģistrēt kā turētāju, viņa teica, ka auto nodoklis var maksāt tikai tās firmas, ka CSDD reģistrētas kā turētāji. Tad viņa teica, ka var darba līgumā, kas noslēgts starp SIA un darbinieku iekļaut kompensāciju par a/m izmantošanu. Kompensācijas apmērs 0.03 Ls par katru nobraukto kilometru, bet ne vairāk kā 40.00 Ls mēnesī. (MK 899, 43.p.)
Kā jūs domājat??? Zinu, ka VID darbiniece nav nekās likums, bet varbūt kāds ir saskāries ar š;ada veida kompensācijām un varbūt kādam tā ir?
Paldies.
Jā protams, ka ir bet tās ir komensācijas par a/m amortizāciju u.c., bet degtvielu ko nobraucis saimn.d.braucieniemuzņēmums noraksts savos izdevumos pamatojoties uz ceļazīmēm, tikai nav man skaidrs joprojām par PVN šiem čekiem, var vispār likt priekšnodoklī vai 80% vai 100%, jo 80% tikai a/m kuras ir iegādātas vai importētas vai nomātas, bet šis gadījums neatbilst nevienam no iepriekš minētiem. Nu nav skaidrs man joprojāmm.;-)
Es sapratu, ka uz izdevumiem drīkst likt degvielas čekus un uz priekšnodokli ņemt 80%. Tad noteikti nekļūdīsies. Bet kā Jums, Ilma, liekas, vai šajā gadījuām tiešām var iztikt bez auto nodokļa??? Jo man tiešām ir tā, ka mēnesī nenobraucu vairā par kādiem 700km darba vajadzībām.
Fiziskas personas autonodokli nemaksā, tas arī visu izsaka.
Bet kāpēc 80% priekšnodoklī, ja PVN likumā tā nav teikts.
Runāju ar vienu grāmatvedi un viņa teica, ka nekad nekļūdīsies, ja liksi PVN 80% uz priekšnodokli.
Cik lasīju vienam uzņēmumam piesējās kāpēc PVN 80% nevis 100%, bet VID viedokļi jau ir tik mainīgi.;-)
...VID viedokļi jau ir tik mainīgi...
Каждый суслик в поле агроном
Закрыть
Краткое описание нарушения