IIN
Labdien!Eamu SD veicējs, maksāju IIN, vienkāršā grāmatvedības uzskaite. Nākamgad plānoju nodarboties ar tulkošanu un sākt neliela apjoma tirdzniecību. Tirgošu dažādas no ziediem izgatavotas rotas - gan mājas lapā internetā, gan nododot preci veikaliem uz realizāciju. Man radušies šādi jautājumi:
1) Kādu dokumentu iesniegt par internetā pārdotu preci ? Rēķinu? Vai tas ir derīgs bez pircēja paraksta (ja preci sūtu pa pastu, parakstu nevaru saņemt)? Vai kaut kur ir pieejami šādu rēķinu paraugi?
2) Kādu dokumentu būtu pareizi sagatavot, nododot preci tirgošanā uz realizāciju? Vai ir nepieciešams sadarbības līgums? Arī jautājums par paraugiem – tādi ir pieejami? Kādu dokumentu sagatavot, kad veikals ir kaut ko pārdevis? Izrakstīt rēķinu par katru preci?
3) Ja piedalos, piemēram, tirdziņos, ko izrakstīt šādā gadījumā? Stingrās uzskaites kvītis?
4) Ja samaksu saņemu caur PaypPal, tad pietiek ar viņu rēķinu bez pircēju parakstiem?