Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Zalktis un Horizon Start К списку тем
Zalktis un Horizon Start
Kādi ir šo programmu plusi un mīnusi?
Kuru programmu labāk izmantot, kādas ir to būtiskākās atšķirības?
Jau iepriekš paldies...
Ответы (20)
Salīdziniet cenu- pati par sevi izteiks starpību .
Par velti tikai pelei slazdā siers.
Ja nopietni- ar Horizon start strādāju ļoti ilgi. Esmu apmierināta gan ar programmas lietošanas ērtumu gan iespējām.
Cik zinu tad arī Zalktis maziem uzņēmumiem strādā un tam ir daudzi lietotāji. Tā kā neņemos teikt ka tas nekam neder.
Katrā ziņā ar horizon ir jāiemācās strādāt- ja to neizdara tad vainīga programma- nekam neder.......
Guntagermane,
Kāds tad ir Horizon Start lielais pluss, kāpēc viņu izvēlas tik daudz lietotāji, neskatoties uz ļoti augsto cenu?
Izvēlas tāpēc, ka nav kur likt naudu.:-D
Japaina- tāpēc ka cilvēki visi negrib braukt ar vceco labo " zapiņu" - kam ir nauda un grib ērtības brauc ar labāk aprīkotām mašīnām par dārgāku cenu
Tāpat ar zalkti in Horizon Start- kas nevar atļauties labu programmu- pērk lētu ( Zalkti) un negribot atzīt savu nespēju vai negribēšanu ieguldīt savās darbības kvalitatīvā aprīkojumā ( labākā programmā) izsaka nepamatotus uzbraucienus Horizon Start.
No pieredzes saku vienu- kvalitāte un iespējas atbilst cenai.
Atšķirības cenā - nesalīdzināmas. Jo Zalktim jānopērk atjauninājumi laiku pa laikam faktiski par sviestmaizes cenu, savukārt Horizonam jāmaksā par uzturēšanu - faktiski par neko, jo nekāda uzturēšana nenotiek.
Atšķirība attieksmē. Zalktim piezvani vai nosūti e-pastu, un ja ne tajā pašā dienā, tad nākošajā noteikti saņem atbildi.
Horizonam - pareizo atbildi neviens konsultants nezina līdz šai dienai.
Esmu sev pateicis - nekad uz FMS nezvanīt un nebojāt savus nervus. Lai uzņēmums, kas maksā par "uzturēšanu", turpina maksāt par neko.
Ar Zalkti var sākt strādāt jebkurš loģiski domājošs grāmatvedis, pat nelasot Rokasgrāmatu.
Lai sāktu strādāt ar Horizon, vismaz mēnesi jāmācās kursos, un arī tad iemācīsities varbūt kādu piekto daļu.
Gunta - uzbraucieni Horizonam nav nepamatoti. Saprotu, ka Jūs pati esat šo programmu apguvusi, un ka Jums tā ir pietiekami mīļa. Taču, lai uzsāktu darbu un arī turpinātu darbu ar šo programmu, jābūt stiprai nervu sistēmai.
Es par detaļām vispār neizteikšos. FMS konsultanti paši nezina atbildes joprojām.
Pateikšu tikai vienu balto patiesību, kas būs arī atbilde Ziemelei.
Uzņēmējdarbībā nemaz tik daudzi šo programmu neizvēlas, jo tā ir specifiska. Sākotnēji no pamatiem tā ir būvēta budžeta iestādēm un ar iespaidīga lobisma palīdzību arī ļoti daudzām budžeta iestādēm uzspiesta - kopš sen seniem laikiem. Un arī attīstīta un "apaudzēta" tā ir un tiek tikai budžeta iestādēm. Uzņēmējdarbībai tā ir pielāgota tikai alkatības nolūkos, jo no uzņēmējiem var iekasēt milzīgas naudas, pretī faktiski nedodot neko.
Cien.Ziemeles kundze jau varēja palasīt vecākas tēmas, vai nu tēma izveidota speciāli priekš
diskusijas.No2003.g.ir daudz.LOL
Aizmirsu>>>Aivars007 ir 100% taisnība.:-)
>>Guntagermane
Kad cilvēks grib pirkt auto "zapiņu" vai Bentley, viņš vispirms ielūkojas savā maciņā, nevis prasa draugam, ko labāk pirkt.:-/
Aivar Jums vienkārši nav veicies ar konsultantu- jeb Rīdzenieki ir bagāti un izlepuši un klientu neuzskata par cilvēku.
Man Horizon izplatītājs un konsultants ir Kuldīgas PCK- tikai to labāko . Vēl tagad kad sadaru muļķibas atverot jaunu uzņēmumu pieslēdzas, atrod muļķibu un likvidē " tumšās domas" ka versijas kļūda.
Pērkot mašinu arī izvēlas servisu ar meistariem ar kuriem var labi kontaktēt un kas apmierina.
Ka par abonēšanas maksu neko nedara- nepiekritu versijas un mainās un programma tiek būtiski pilnveidota- kādēļ lietotājam uzlabojums programmā būtu jāsaņem pa velti???
|Ziemele> sākumā ir jāsaprot, kāda grāmatvedības uzskaite ir nepieciešama , lai saprastu, kura programma derēs labāk.
Aivars007 - nesaprotu, kas Horizon Start tik sarežģits - es kā cilvēks, kas ar datoru biju uz Jūs (astoņi vakari vispārīgos datorkursoskursos bez kādas pieredzes un sava datora), tikai pieredze kolhozu mehanizētajā uzskaitē. Kad uzņēmums beidzot nopirka datoru un iegādājās 2000. gadā DOS vides Apvārsni, programmas piegādātājs vienu pēcpusdienu bez maksas pakonsultēja un viss. Pārējais par vajadzīgajiem ķeksīšiem un knifiņiem pa telefonu.
Stradniex
Vēl jau ir nozīme tam, ko no tās programmas vēlas.
Varbūt Jums ir tikai "ikdienišķie" darījumi - rēķins, apmaksa.
Manā gadījumā vislielākās problēmas sagādā ES darījumi - kuri man ir visos paveidos, kādi vien sastopami. Un arī tas stulbums (atvainojiet), ka debitoram atpakaļ atmaksāto naudu nevar piesaistīt, jo tad speciāli jāveido tāds pats kreditors, un pēc tam vēl jāčakarējas ar izdomātiem grāmatojumiem, lai visu nolīdzinātu "pa tīro". Un par PVN vispār labāk nerunāsim. Jo man PVN deklarācijā ir jāaizpilda gandrīz vai visas rindas.
"... programmas piegādātājs vienu pēcpusdienu bez maksas pakonsultēja un viss..."
Spēju iedomāties, cik daudz Jūs apguvāt vienā pēcpusdienā.
Interesanti, par piemēru, cik Jums vispār kontējumu shēmas ir aktuālas.
Ja mēnesī ir varbūt simts grāmatojumi, tad droši vien ar vienu pēcpusdienu pietiek.
Man mēnesī grāmatojumi ir tūkstošos pēc skaita.
Gunta
Nezinu - izlepuši vai kā. Bet ja izstrādātājs pats nevar sniegt padomus, pats neprot to pašu "nelaimīgo" PVN deklarāciju sakārtot, tas par daudz ko liecina.
Esmu atmetis ar roku un kuļos uz priekšu kā māku.
To, ka par jauninājumiem jāmaksā, piekrītu. Tikai kaut kā pa šiem gadiem neesmu pamanījis nevienu viņu jauninājumu.
Aivars007 - man arī ir ES darījumi - maksājumu sarakstā izvēlas izejošais maksājums debitoram vai ienākošais maksājums kreditoram un viss pareizi. Ja par preci maksā cits, klienta kartiņā piesaista maksatāju un preču dokumentos dzēš parādu. Arī Intrastat atskaites nāk pa smuko statistikai. Ir arī kokmateriāli gan iekšzemē, gan ES - pielikumi pa smuko, PVN deklarācija drusku jāpieskata, bet pat koki sakrita vecajā deklarācija pa vajadzīgajām rindām, tik bija neapliekamie jāizdzēš. Bet modrību jau nedrīkst zaudēt - pusaizmidzis grāmatvedis pie datora - nu nemaz nav smuki.
Un nozares pietiekoši daudzas, garlaicīgi tiešām nav. Dažs vienu priekšapmaksas rēķinu maksā pa mazām summiņām pusgadu padsmit maksājumos un dažādās valūtās un preci izdomā vest vairākos piegājienos dažādos menešos un 30. decembrī - jāpieregulē beigās santīmi. Mēnesi kursos sēdēt tikai Rīdzinieki var. Tad jau instrukciju var vakaros pie televizora no galvas kalt un Ziemassvētku vecītim pantiņa vietā skaitīt. Tas nu ir drusku pārspīlēts gan.
Aivar-m Nezinu- tad būs problēma ar versiju maiņu- Vismaz 3 reizes gadā mainu uz jauno versiju pretējā gadījumā versiju maiņa kļust sarežģita( jo jāliek visas izlaistā versijas lai nonāktu pakāpeniski pie jaunās nevar pārlekt pāri kaudzei uzlikt uzreiz pēdējo versiju).
Stulbums ka debitoram nevar atmaksāt atpakaļ naudu- tas tiešām ir nezināšana-'(arī es uzreiz nezināja) jāizveido vēl jauna dokumenta forma- izejoša nauda par debitoru un ienākošā nauda par kreditoru un viss notiek civilizēti.-
Bez tam jau kādu gadu pīe versijas maiņas tiek pieslēgta automātisk pieslēgšnās klientu zonai- un tur var atrast ļoti ļoti detalizētu instrukciju- protams neviens ar karoti mutē nelej- pašam jālasa un bildītes jāskatās.:-(
Gunta
Kas tā ir par automātisko pieslēgšanos?
Varbūt varu izmantot - neesmu jau nemaz tik slinks. Un it kā galīgi tups arī neesmu.
Bet uzzīlēt arī neko nevaru, jo FMS nu ir tādi, ka vismaz mani absolūti ne par ko neinformē.
Stradniex
... pusaizmidzis grāmatvedis...
Jautri! Ja es būtu pusaizmidzis, sevišķi pie Horizon, viss sen būtu grīstē salaists. Un auditors pie gada pārskata pārbaudes mani sen būtu miltos samalis.
Viss ir tik subjektīvi. Es gan ieteiktu, nevis klausīties šeit pastāvīgi dzīvojošos, kam nekā cita nav ko darīt, kā tikai kko vāvuļot un izlikties par visu gudrajiem neatkarīgi no tēmas forumā, bet gan iepazīties pašai ar sistēmas iespējām, jo ikviens taču piedāvā programmas demonstrācijas un kas gan labāk pateikt, kas jums der, ja ne jūs pati. Es, piemēram, pēc demnstrācijām izvēlējos pavisam ko citu un tas ir Grāls - vietējā programma par ļoti labi cenu un ļoti plašām iespējām.
Aivaram
Ja ir pēdējās versijas- programmas rīku josla ( augšejā rinda) " palīgs" klientu zona
Ja nav:
http://www.fmssoftware.lv/lat/kas_ir_klientu_zona_/
Klientu zona ir pieejama FMS Software partneriem un klientiem, kuri noslēguši uzturēšanas līgumu. Lai tajā ienāktu, reģistrācijai jāizmanto pēdējie 5 licences atslēgas (autorizācijas koda) simboli.
Ierobežotās pieejas Klientu zonā tiek publicētas programmatūras jauninājumu versijas un to apraksti, daudzveidīga lietotājiem noderīga informācija par sistēmas izmantošanu, arī tehniska rakstura informācija, dažādi padomi, kā pilnīgāk izmantot programmatūras Horizon un Horizon Start funkcionalitāti.
Jaunumi epastā
Iepriekš uz to pierakstoties sadaļā: jaunumi epastā, klienti aktuālāko informāciju saņems e- pastā. Tajā skaitā, elektroniski klientiem tiks paziņota informācijas par programmatūras jaunāko versiju pieejamību un izmaiņām tajās.
Tā kā saka " vajag tik rakt"
Vera25
Viss tiešam ir subjektīvi ja grāmatvedis ir iesācējs grāmatvedībā un datoros tad demonstrācijā skatīsies uz programmu kā " Zaķis uz stopsignālu"- visu redzēs caur rozā brillēm
Programmu demonstrētāji ir profesionāļi savā lietā.un saņem algu par potenciālā pircēja pārlieciņāšanu ka šī programma ir labākā pasaulē
Gunta
Paldies, mēģināšu rakt. Jo - ja pats izraksi, tad arī noderēs.
Ar konsultantiem man nav paveicies, ko citu lai saka.
Nākas pusazmigušam atrasties pie datora...
Vēl jau ir Tildes Jumis
N-tās reizes esmu rakstījusi - ne jau te atbilde jāmeklē, bet savā grāmatvedības uzskaitē!
Jāuztaisa tabula un jāsaraksta kritēriji:
- PL uzskaite ir/nav, PL atskaites kādas ir/nav; PL kartīte ir/nav, vai var uzskaitīt kapitālos remontus/amortizētās aizstāšanas izmaksas/pārvērtēšanu; vai var norādīt, ka PL saimnieciskā darbībā piedalās/nepiedalās/izslēgts uz laiku; vai var norādīt likvidācijas vērtību un vai tā ir/nav būtiska; vai ir nodokļu atskaites; vai ir ...... ko nu pašiem vajag
- algas un darbinieku - vai ir dažādu algu aprēķini mēnešalga/stundas/gabaldarns; vai ir atvaļinājumu/DNL aprēķini; vai aprēķina nakts/virsstundas utl; vai var norādīt arī citus ieņēmumus pa ienākumu kodiem un dabūt atskaites....
- vai ir likumdošanas nepieciešamās atskaites un to eksports uz EDS;
- vai ir atskaišu eksports uz Excel;
- vai ir noliktava (un viss, kas nepieciešams pašu uzņēmumam noliktavas uzskaitei);
- vai ir finanšu uzskaite;
- vai ir bilance, PZA utml.;
vai ir kontu plāns un vai to var mainīt, pielāgot;
- vai ir tehniskais atbalsts programmai;
- vai ir uzturēšanas maksas un cik lielas;
- kā ievieš likumdošanas izmaiņas, cik operatīvi un vai ir papildus maksa;
- vai izmaiņas vai uzstādīt pats vai jāmaksā speciālistam;
- vai vajadzīga speciāla apmācība vai pats var tikt galā izlasot Rokasgrāmatu;
- kādi vēl ir bonusi programmai (kā Jumim, piemēram, bezmaksas e-semināri par jaunākām izmaiņām 4x gadā un 3x gadā nodokļu un grāmatvedības semināri, un, ja esi lojālais lietotājs - tad vēl papildus bezmaksas e-semināri)
...................
Kurš bez Jums gan to visu te zinās - kas gan uzņēmuma grāmatvedības kārtošanai nepieciešams???
Закрыть
Краткое описание нарушения