Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоги и пошлины
Методичка по НДС-изменениям от 17/01/12 К списку тем
нет сообщений на сайте
Ответы (32)
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Отдельно по партнёру все сделки за месяц на сумму >=1000 Лс. со знаком V.
Уже есть изменения в правилах заполнения декларации
11.1. attaisnojuma dokumentus, uz kuru pamata atskaitīts priekšnodoklis par darījumiem iekšzemē ar vienu darījuma partneri - Latvijas Republikas apliekamo personu - par kopējo vērtību bez nodokļa virs 1 000 latiem un kuros (katrā no attaisnojuma dokumentiem) norādītā preču un pakalpojumu kopējā vērtība bez nodokļa ir mazāka par 1 000 latiem. Šajā gadījumā aizpilda PVN 1 pārskata I daļas 1., 2., 3., 4. un 5.aili norādot darījuma veida kodu "V", par katru darījuma partneri;
11.2. pārējos attaisnojuma dokumentus, uz kuru pamata atskaitīts priekšnodoklis un kuros (katrā no attaisnojuma dokumentiem) norādītā preču un pakalpojumu kopējā vērtība bez nodokļa ir mazāka par 1 000 latiem. Šajā gadījumā aizpilda PVN 1 pārskata I daļas 3., 4. un 5.aili norādot darījuma veida kodu "T".";
A- dok summa virs 1000
V- dok summa zem 1000 Ls bet darījumi zem 1000 BET summā ar partneri pārsniedz 1000 Ls
T- citi
No programmu izstrādātājiem būs ko pasvīst- jo pazīmi A vai V nevar pieširt pēc dokumenta datiem bet
1 jāatškiro dulumenti 'virs 1000 Ls ( to redz jau no dokuementa fakta)
2 pārējie dokumenti jāgrupē pa darījuma partneriem
2a- ja partnera summa virs 1000 ls-pieškir pazīmi |V un deklarācijās pielikumā iekļauj katru dokumentu
2b ja partnera summa zem 1000 ls- samet 1 ierakstā.
bez tam vēl jāizšķiro ārā un korekti ar dažadiem kodiem jāieliek dokumenti ( neatkarīgi no summas katrs dokuments) :
a) darījumi ar koku
b) darījumi ar lūžņiem
c) darījumi celtniecībā
TAS SAUCAS ADMINISTRATĪVĀ SLOGA SAMAZINĀŠANA NODOKĻU MAKSĀTĀJIEM.
729 сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
....Vienlaicīgi jāatzīmē, ka darījumi saskaņā ar attaisnojuma dokumentiem, kuros norādītā darījumu kopējā vērtība bez nodokļa ir 1 000 latu vai vairāk, pārskatos ir norādāmi atsevišķi, t.i., līdzšinējā kārtībā (tie nav iekļaujami darījumu kopējā vērtībā ar kodu „V” vai „T”).
45 сообщений на сайте
Depo - 4098.36 - PVN 901.64
45 сообщений на сайте