Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоги и пошлины
Одно приложение или два? К списку тем
Ответы (16)
169 сообщений на сайте
http://www.vid.gov.lv/default.aspx?tabid=8&id=177&hl=1&oid=9345&otype=17
169 сообщений на сайте

НИЧЕГО не нашла ни нормативок, ни методичек... ээээ, а грозиюми к 1640 не в счет?
В декларации это разные графы. а приложения для того, чтобы разжевывать каждую...Например у меня оно на 2 листах. по алфавиту и одна и таже фирма и (с) и (без), короче винегрет, И кто? мне даст гарантию, что завтра ВИД не захочет это увидеть наглядно и отдельно?! Во-вторых в тех же преславутых 164 : Aizpildot deklarācijas pielikuma PVN 1 pārskata III daļas 5.aili būvniecības pakalpojumu sniedzējs tajā neuzrāda PVN summu ...а ЭДС так НЕ принимает. пока не вобешь " нуль" ???? и кому верить?! Vai Jums ir vienā rēķinā (ar) un (bez)? Tad gan vienu rēķinu iznāk dalīt daļās pa PVN1 III

VID materiālā par jautājumiem pēc pēdējā jautājuma tā sanāk, bet kā to darīt VIDam ir laba atbilde: Grāmatvedības uzskaites jautājumi nav VID kompetencē
Плохо представляю себе такой вариант. На даный момент по старым договорам остается 22. Без - только по свежим. Всяко два разных счета.
No VID materiāla Jautājumi un atbildes par PVN „reversās” maksāšanas kārtības piemērošanu būvniecības pakalpojumiem
20. Kā pareizi PVN deklarācijā un tās pielikumos atspoguļot darījumus, ja uz darbu izpildes akta pamata sagatavots rēķins, kurā izpildītie darbi sadalīti divās daļās - vienā summa, kas apliekas ar PVN 22 procentu likmi (piemēram, projektēšana), bet otrā summa, kurai piemērota PVN „reversā” maksāšanas kārtība?
Nodokļa rēķinā norādīto darījumu daļu, kurai piemēro PVN „reverso” maksāšanas kārtību, pakalpojumu sniedzējs norāda PVN deklarācijas 40. un 41.1rindā un PVN 1 pārskata III daļā. Savukārt darījumu daļu, kurai piemēro vispārējo PVN maksāšanas kārtību, pakalpojumu sniedzējs norāda PVN deklarācijas 40., 41. un 52.rindā un PVN 1 pārskata III daļā.