Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Компьютерные программы, авторские права и лицензирование
Apvārsnis (Horizon) konsultanti К списку тем
Faile 27.02.2012 15:36
46 сообщений на сайте
46 сообщений на сайте
Ответы (13)
Ludmila_st_ Nepieciešams nevis konsultēt, kā strādāt ar programmu, bet sakārtot PVN deklarāciju, pielikumus, kontēšanas shēmas u.c. Vai esat Rīgā? Vai strādājiet individuāli vai kādā konsultantu firmā?
Faile 27.02.2012 15:41
46 сообщений на сайте
46 сообщений на сайте
Gribētos zināt, no kādas tieši firmas jūs esat? Kas ir jūsu klienti, gribētos dzirdēt atsauksmes. Rakstiet man uz saison.mail@gmail.com
Faile 27.02.2012 15:45
46 сообщений на сайте
46 сообщений на сайте
Neesmu Ludmilas klients, nebūs man interešu konflikta, taču pateikšu godīgi - to, ko Apvārsnis izstrādātāji (FMS) man nevarēja atbildēt nedēļas laikā un beigās tā arī neatbildēja vispār (kaut gan viņiem katru mēnesi tiek maksāta nauda, un ne jau nu mazā), tās firmas cilvēks, kurā strādā Ludmila, man palīdzēja pa tālruni 2 minūšu laikā - un neprasot nekādu samaksu.
Starp citu, jautājums bija tieši par PVN deklarāciju.
Man paskaidroja tik saprotamiem vārdiem, ka pats sakārtoju visu, kas ar deklarāciju saistīts.
Starp citu, jautājums bija tieši par PVN deklarāciju.
Man paskaidroja tik saprotamiem vārdiem, ka pats sakārtoju visu, kas ar deklarāciju saistīts.
Aivars007 Paldies par atsauksmi, ņemšu vērā
Faile 28.02.2012 13:28
46 сообщений на сайте
46 сообщений на сайте
Sveiciens no FMS!
Es esmu Klientu atbalsta vadītāja un man ir prieks, ka Latvijā ir zinoši Horizon lietotāji, ka var sniegt viens otram padomus.
Vienlaicīgi gan aicinu griezties pie FMS klientu atbalsta. Problēmu gadījumos esiet laipni aicināti zvanīt un rakstīt tieši man.
Ticu, ka mums, gluži kā visiem citiem šajā pasaulē, ir pietiekami vietas uzlabojumiem un mūsu klienti ir tie, kas var palīdzēt mums saprast, kur mums ir "plašākās" vietas.
Gaidīšu konkrētus ierosinājumus!
Ar cieņu,
Silvija Avota
silvija.avota@fms.lv
tel. 2659 7741
Es esmu Klientu atbalsta vadītāja un man ir prieks, ka Latvijā ir zinoši Horizon lietotāji, ka var sniegt viens otram padomus.
Vienlaicīgi gan aicinu griezties pie FMS klientu atbalsta. Problēmu gadījumos esiet laipni aicināti zvanīt un rakstīt tieši man.
Ticu, ka mums, gluži kā visiem citiem šajā pasaulē, ir pietiekami vietas uzlabojumiem un mūsu klienti ir tie, kas var palīdzēt mums saprast, kur mums ir "plašākās" vietas.
Gaidīšu konkrētus ierosinājumus!
Ar cieņu,
Silvija Avota
silvija.avota@fms.lv
tel. 2659 7741
Fms 29.02.2012 14:00
2 сообщения на сайте
2 сообщения на сайте
Sveicināta Andaz,
Vai varētu, lūdzu, pateikt detaļas: Klients, modulis, konsultants...
Anonīmā nepatika jau neko nemainīs. Tiekamies un runājam konkrēti.
Gaidu jūsu zvanu vai e-pastu!
Ar cieņu,
Silvija Avota
FMS
Vai varētu, lūdzu, pateikt detaļas: Klients, modulis, konsultants...
Anonīmā nepatika jau neko nemainīs. Tiekamies un runājam konkrēti.
Gaidu jūsu zvanu vai e-pastu!
Ar cieņu,
Silvija Avota
FMS
Fms 29.02.2012 16:11
2 сообщения на сайте
2 сообщения на сайте
Piekrītu Andai.
Sava dzimtā valoda ir jāiemācās, sevišķi ja sevi sauc par konsultantu.
Silvija, mani patiešām sauc Aivars, neesmu anonīms.
Un tikpat ne-anonīmi atbildēšu Jums - dažs labs FMS konsultants ir, kā tautā saka - "tukša vieta" - tikai un vienīgi nosaukums.
Protams, ir pie Jums arī zinoši darbinieki, kuri izpalīdz ar padomu nepieciešamības gadījumā, taču man ir nācies ar grūtībām tādus atrast tikai dažus.
Ja nu kāds paklausīs Jūsu padomam un "griezīsies" pie Jums - lai veicas Jums un tam pārdrošniekam!
Sava dzimtā valoda ir jāiemācās, sevišķi ja sevi sauc par konsultantu.
Silvija, mani patiešām sauc Aivars, neesmu anonīms.
Un tikpat ne-anonīmi atbildēšu Jums - dažs labs FMS konsultants ir, kā tautā saka - "tukša vieta" - tikai un vienīgi nosaukums.
Protams, ir pie Jums arī zinoši darbinieki, kuri izpalīdz ar padomu nepieciešamības gadījumā, taču man ir nācies ar grūtībām tādus atrast tikai dažus.
Ja nu kāds paklausīs Jūsu padomam un "griezīsies" pie Jums - lai veicas Jums un tam pārdrošniekam!
Praktiskā pieredze darbā ar apvārsni-izmantoju Apvārsni- Horizonu savā grāmatvedības pakalpojumu firmā
Visu apkalpojamo uzņēmumu datu bāzēs šos jautājumus esmu risinājusi saviem spēkiem- Atsevišķos ( sarežģītākos jeb apmaldoties trīs priedēs ) gadījumos izmantots " Zvans draugam" programmas dīlerim " PCK konsultants" Kuldīgā ( pieslēdzas klienta datu bāzēm un risina jautājumus attālināti.Izbrauc arī pie klienta uz vietas.
Tehniskos jautājumos- visu cieņu Aldim un programmas lietošanas specifikā- viņa konsultantu meitenēm ( agrāk Austra Tagad Egita)
Ņemot vērā ģeogrāfiju zinu ka cenu politika cita nekā Rīgā.
Zinot kā Aivars " mīl" rīdziniekus- silti iesaku sadarboties ar šo firmu Kuldīgā.
Prioritāte- kvalificēti pārzin dotoru tehnisko pusui ; tīklu ....
Man sadarbības laikā nav bijusi situācija kāda rodas ar šauri specializētajām R;īgas pakalpojumu sniedzējiem:
1- specs=Es saskrūvēju datoru- par tīklu neko nezinu
2. specs- Es pievienoju tīklā- par Apvārsni neko nezinu
Un tā izsaucot trīs speciālistus pēc jaunā datora nopirkšanas no Rīgas piegādātājiem to darbavietā palaidu tīklā strādāšanai ar " Apvārsni" ( Tiesa tas bija sen)
Šeit lai cik tas neticami izklausītos priekš Apvāršna lietotāja kompleksa apkalpošana no jauna datora komplektācijas ieteikšanas un piegādes līdz tā pieslēgšanai un palaišanai tīklā atrādājot ar Horizonu.
PZ: Lai Ludmila neapbižojas- viņas komentāri diskusiju forumos ir kompetenti un patīkami- bet gribas šeit izgaismot arī tos kas šai forumā tikai šad tad iegriežas. bet ir diskusijas ierosinātāja tēmā kompetenti.
Visu apkalpojamo uzņēmumu datu bāzēs šos jautājumus esmu risinājusi saviem spēkiem- Atsevišķos ( sarežģītākos jeb apmaldoties trīs priedēs ) gadījumos izmantots " Zvans draugam" programmas dīlerim " PCK konsultants" Kuldīgā ( pieslēdzas klienta datu bāzēm un risina jautājumus attālināti.Izbrauc arī pie klienta uz vietas.
Tehniskos jautājumos- visu cieņu Aldim un programmas lietošanas specifikā- viņa konsultantu meitenēm ( agrāk Austra Tagad Egita)
Ņemot vērā ģeogrāfiju zinu ka cenu politika cita nekā Rīgā.
Zinot kā Aivars " mīl" rīdziniekus- silti iesaku sadarboties ar šo firmu Kuldīgā.
Prioritāte- kvalificēti pārzin dotoru tehnisko pusui ; tīklu ....
Man sadarbības laikā nav bijusi situācija kāda rodas ar šauri specializētajām R;īgas pakalpojumu sniedzējiem:
1- specs=Es saskrūvēju datoru- par tīklu neko nezinu
2. specs- Es pievienoju tīklā- par Apvārsni neko nezinu
Un tā izsaucot trīs speciālistus pēc jaunā datora nopirkšanas no Rīgas piegādātājiem to darbavietā palaidu tīklā strādāšanai ar " Apvārsni" ( Tiesa tas bija sen)
Šeit lai cik tas neticami izklausītos priekš Apvāršna lietotāja kompleksa apkalpošana no jauna datora komplektācijas ieteikšanas un piegādes līdz tā pieslēgšanai un palaišanai tīklā atrādājot ar Horizonu.
PZ: Lai Ludmila neapbižojas- viņas komentāri diskusiju forumos ir kompetenti un patīkami- bet gribas šeit izgaismot arī tos kas šai forumā tikai šad tad iegriežas. bet ir diskusijas ierosinātāja tēmā kompetenti.
Es arī par Aldi no Kuldīgas varu teikt tikai to labāko. Viņam patīk savs darbs un interesē tas, ko dara.
Viņš arī Jumi apkalpo pēc vislabākās sirdsapziņas.
Viņš arī Jumi apkalpo pēc vislabākās sirdsapziņas.
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть