Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Компьютерные программы, авторские права и лицензирование
Konsultācija Horizon start algas К списку тем
Innainn 28.02.2012 10:44
2 сообщения на сайте
2 сообщения на сайте
Ответы (13)
http://www.arise.lv/content/kontakti vai atsūtiet savu telefonu vai epastu. Palīdzēsim
Noktirne 28.02.2012 11:05
103 сообщения на сайте
103 сообщения на сайте
Inna - pirms zvanīšanas pajautājiet, cik maksā viena konsultācijas stunda.
Un cik stundas būs jākonsultējas.
Un kā pēc tam varēsiet reāli aprēķināt algas šajā programmā.
Un pāries vēlēšanās zvanīt.
Ar liekāko prieku rēķināsiet algas tajā pašā Excel failā.
Un cik stundas būs jākonsultējas.
Un kā pēc tam varēsiet reāli aprēķināt algas šajā programmā.
Un pāries vēlēšanās zvanīt.
Ar liekāko prieku rēķināsiet algas tajā pašā Excel failā.
Aivar- nu kas par muļķībām atkal- stundu skaits atkarīgs no cilvēka kas mācās.
Nosūtīju meiteni uz kursiem (Pirms tam no algām ne bū ne bē)- apguva algas uzskaites pamatus.
Pēc tam ( paši bija apnicis mācīt) pasaucu konsultantu ar iemaņām otram ierādīt algu aprēķinu
Zini- kopsummā ar 8 ( astoņām) apmaksātām stundām tikām galā) bet tas pie nosacījuma ka uz algu daļu tika uzsēdināta meitene kas pirms tam no algu rēķināšanas kā tādas ne bū ne bē.
Daļa pirms algu rēķināšanas- panmatdatu sagatavošana ( personāla kartiņas slodzes......)
Tad pacīnījās pati pārējās kartiņas aizpildīt( daži " zvani draugam" 'konsultantam)
kad bija visi algas pirmdokumenti- piešāva roku algas pirmdokumentu aizpildīšanā un aprēķina palaišanā. Nav jau jārēķina visi cilvēki uzreiz var visu procesu iziet cauri pie dažiem cilvēkiem.
Pēc tam pārējos izcīnīja pati. - špikeris ta ir.
Maksāt par algu moduli- tas taču ir dabīgi nejauciet ar personāla moduli kas gan mistīgajam ir pasālīts. Vienīgi ja liels darbinieku skaits tad gan iznāk par algu modeli piemaksāt.
La mācās cilvēks kas spēj algas sarēķināt ekselī- nu nezinu kas tur traģisks. ( nodokļu pazīmes ta pārzin IIN tabula nav kaut kas jauns ... )
Nosūtīju meiteni uz kursiem (Pirms tam no algām ne bū ne bē)- apguva algas uzskaites pamatus.
Pēc tam ( paši bija apnicis mācīt) pasaucu konsultantu ar iemaņām otram ierādīt algu aprēķinu
Zini- kopsummā ar 8 ( astoņām) apmaksātām stundām tikām galā) bet tas pie nosacījuma ka uz algu daļu tika uzsēdināta meitene kas pirms tam no algu rēķināšanas kā tādas ne bū ne bē.
Daļa pirms algu rēķināšanas- panmatdatu sagatavošana ( personāla kartiņas slodzes......)
Tad pacīnījās pati pārējās kartiņas aizpildīt( daži " zvani draugam" 'konsultantam)
kad bija visi algas pirmdokumenti- piešāva roku algas pirmdokumentu aizpildīšanā un aprēķina palaišanā. Nav jau jārēķina visi cilvēki uzreiz var visu procesu iziet cauri pie dažiem cilvēkiem.
Pēc tam pārējos izcīnīja pati. - špikeris ta ir.
Maksāt par algu moduli- tas taču ir dabīgi nejauciet ar personāla moduli kas gan mistīgajam ir pasālīts. Vienīgi ja liels darbinieku skaits tad gan iznāk par algu modeli piemaksāt.
La mācās cilvēks kas spēj algas sarēķināt ekselī- nu nezinu kas tur traģisks. ( nodokļu pazīmes ta pārzin IIN tabula nav kaut kas jauns ... )
Aivar - labi ka es neesmu FMS pārstāvis- noteikti Jūs atrastu un ausis noplucinātu par neslavas celšanu normālai programmai.
Es neceļu neslavu programmai, bet gan tās izgudrotājiem un konsultantiem!
Tā ir atšķirība!
FMS-ā tāpat mani zina - visiem jau esmu pateicis, ko par viņiem domāju.
Tā ir atšķirība!
FMS-ā tāpat mani zina - visiem jau esmu pateicis, ko par viņiem domāju.
Man vairāk pārsteidza atvaļinājumu rezervē aprēķināšana, kad jau izveidots viss pēc kartās, tad maksājuma sarakstā ir 0.00 visiem, bet man bija jāzin ,ka uzklikšķinot divas reizes uz to nulli, ieksā ir summa. Iztērēts 40 minutes meklēšanā, cik reizēm žel laiku. Bet kopumā programma ir loģiskā.
Julijaabd 02.03.2012 09:10
1285 сообщений на сайте
1285 сообщений на сайте
Bet tas jau katrā variantā tikai 1 reizi tiek iztērēts laiks- kamēr :" knifu" atrod" neviens jau arī neliedza pieslēgties klientu zonai un algu aprēķinā par šo tēmu atrast.
Jocīgi- mašīna jāmācās vadīt bet ar programmu gribam prast strādāt nelasot instrukciju ( aprakstu) kas klientu zonā ir un kur viss pa burtiem uzrakstīts.
Melošu ja teikšu ka es arī šai ziņā negrēkoju- bet kad nevar izdomāt un " piešaujas" klientu zonā lasīt programmas aprakstu un norādījumus darbā ar to- tiešam ir OK.
Jocīgi- mašīna jāmācās vadīt bet ar programmu gribam prast strādāt nelasot instrukciju ( aprakstu) kas klientu zonā ir un kur viss pa burtiem uzrakstīts.
Melošu ja teikšu ka es arī šai ziņā negrēkoju- bet kad nevar izdomāt un " piešaujas" klientu zonā lasīt programmas aprakstu un norādījumus darbā ar to- tiešam ir OK.
Klientu zona, izklausās pēc paradīzes... man klāt " Horaizenam" Start ar " entiem " moduļiem bija tikai elektroniska rokasgrāmata, kur algas sadaļa par rezervēm nav ne burtu. Lūdzu, Guntagermane, kur tā pasakaina klientu zona atrodas?
Julijaabd 02.03.2012 21:20
1285 сообщений на сайте
1285 сообщений на сайте
Ja ir pēdējās versijas- programmas rīku josla (augšejā rinda) " palīgs" klientu zona
Ja nav:
http://www.fmssoftware.lv/lat/kas_ir_klientu_zona_/
Klientu zona ir pieejama FMS Software partneriem un klientiem, kuri noslēguši uzturēšanas līgumu. Lai tajā ienāktu, reģistrācijai jāizmanto pēdējie 5 licences atslēgas (autorizācijas koda) simboli.
Ierobežotās pieejas Klientu zonā tiek publicētas programmatūras jauninājumu versijas un to apraksti, daudzveidīga lietotājiem noderīga informācija par sistēmas izmantošanu, arī tehniska rakstura informācija, dažādi padomi, kā pilnīgāk izmantot programmatūras Horizon un Horizon Start funkcionalitāti.
Jaunumi epastā
Iepriekš uz to pierakstoties sadaļā: jaunumi epastā, klienti aktuālāko informāciju saņems e- pastā. Tajā skaitā, elektroniski klientiem tiks paziņota informācijas par programmatūras jaunāko versiju pieejamību un izmaiņām tajās.
Kāds zinātājs man šo kādreiz atsūtīja. Varbūt noder. Vai tikai tā nebija Gunta.
Ja nav:
http://www.fmssoftware.lv/lat/kas_ir_klientu_zona_/
Klientu zona ir pieejama FMS Software partneriem un klientiem, kuri noslēguši uzturēšanas līgumu. Lai tajā ienāktu, reģistrācijai jāizmanto pēdējie 5 licences atslēgas (autorizācijas koda) simboli.
Ierobežotās pieejas Klientu zonā tiek publicētas programmatūras jauninājumu versijas un to apraksti, daudzveidīga lietotājiem noderīga informācija par sistēmas izmantošanu, arī tehniska rakstura informācija, dažādi padomi, kā pilnīgāk izmantot programmatūras Horizon un Horizon Start funkcionalitāti.
Jaunumi epastā
Iepriekš uz to pierakstoties sadaļā: jaunumi epastā, klienti aktuālāko informāciju saņems e- pastā. Tajā skaitā, elektroniski klientiem tiks paziņota informācijas par programmatūras jaunāko versiju pieejamību un izmaiņām tajās.
Kāds zinātājs man šo kādreiz atsūtīja. Varbūt noder. Vai tikai tā nebija Gunta.
Labāk vēlāk, nekā nekad! Noderēs, paldies.
Julijaabd 02.03.2012 23:22
1285 сообщений на сайте
1285 сообщений на сайте
Jumim gan vienalga - klients vai neklients - lasi visu par Jumi, ko gribi - aprakstus, rokasgrāmatas, skaties e-semināru ierakstus par jaunākām izmaiņām... ne tā kā Horizontam-apvārsnim
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть