Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Darījums ar kokmateriālu piegādātāju SIA, nav reģistrēts kā nodokļu maksātājs К списку тем
Darījums ar kokmateriālu piegādātāju SIA, nav reģistrēts kā nodokļu maksātājs
Sakiet lūdzu, kuram jāmaksā ir PVN, vai mums kā zāģbaļķu saņēmējiem?, un kā jāuzrāda atskaitēs šis darījums?
Ответы (4)
Konsultants no attiecīgās iestādes, telefonsarunā skaidroja, ka darījumā ar neapliekamo personu (SIA), tai skaitā arī darījumos ar kokmateriāliem (zāģbaļki), PVN ir jāmaksā saņēmējam (apliekamā persona SIA), kaut arī nodokļu rēķinā PVN NETIEK UZRĀDĪTS!!! Neko vairs nesaprotu!
Ja kokmateriālu piegādātājs nav reģistrēts kā PVN maksātājs, tad nevienam nav jāmaksā PVN, ja Jūs, ka apliekamā persona, kokmateriālus izlietosiet apliekamiem darījumiem.
Atskaites (VIDam) šis darījums nav jāuzrāda.
13.2 pants. Nodokļa piemērošana kokmateriālu piegādei un ar to saistītiem pakalpojumiem
(1) Nodokli par šā panta trešajā daļā minēto kokmateriālu piegādi, kas veikta iekšzemē, valsts budžetā maksā kokmateriālu saņēmējs, ja kokmateriālu piegādātājs un kokmateriālu saņēmējs ir apliekamās personas.
http://www.likumi.lv/doc.php?id=34443
Konsultants no attiecīgās iestādes, telefonsarunā skaidroja, ka darījumā ar neapliekamo personu (SIA), tai skaitā arī darījumos ar kokmateriāliem (zāģbaļki), PVN ir jāmaksā saņēmējam (apliekamā persona SIA), kaut arī nodokļu rēķinā PVN NETIEK UZRĀDĪTS!!! Neko vairs nesaprotu!
Un vēlreiz pārliecinos, ka tyiem konsultantiem no attiecīgām iestādēm ticēt nevar ne grama.
Закрыть
Краткое описание нарушения