2. Reprezentācijas izdevumi ir uzņēmuma izdevumi tā prestiža veidošanai un uzturēšanai sabiedrībā pieņemto standartu līmenī. Tie ietver izdevumus publisku konferenču, uzņemšanu un maltīšu rīkošanai, kā arī uzņēmumu reprezentējošu priekšmetu izgatavošanai. Par reprezentācijas izdevumiem ir uzskatāmi, piemēram:
2.1. izdevumu summas dažādu priekšmetu – mazvērtīgu reprezentācijas priekšmetu – iegādei vai izveidošanai, ja šādi priekšmeti satur komersanta preču zīmi, logo vai citu raksturīgu informāciju (piemēram, pildspalvas, kalendāri, T- krekli, krūzes u.c.). Šādus priekšmetus izplata (parasti bez atlīdzības), lai popularizētu komersantu un tā preču zīmi;
2.2. izdevumi maltītei, ko komercsabiedrība organizē partneriem, klientiem u.c., vai arī atspirdzinošu dzērienu un uzkodu iegādei, kas paredzēti komercsabiedrības viesiem, partneriem vai klientiem;
Как нынче трактуют фискалы, в расходы списываем только освежающие напитки, а не согревающие