Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Kredītrēķins
Situācija tāda:
2012. gada jūnijā mūsu uzņēmums saņēma rēķinu 200 Ls apmērā (pakalpojuma sniedzējs nav PVN maksātājs - mikrouzņēmums) par dizaina izstrādes pakalpojumiem. Mūsu uzņēmums apmaksāja pusi no rēķina summas 100 Ls kā avansu, lai uzsāktu darbus. Darbi reāli netika veikti un pakalpojums nav sniegts. Kā rīkoties? sanāk, ka kontā 5310 stāv atlikums 100 Ls - mēs esam parādā. Taču reāli pakalpojumu nēesam saņēmuši.
Vai drīkst izrakstīt kredītrēķinu? Ja jā kā to dara, kādi grāmatojumi?
Ответы (9)
Preču vai pakalpojuma prasījumu par neatbilstību vai citu iemeslu nosūta pircējs, bet kredītrēķinu izraksta pārdevējs.
Ja jau pakalpojums vēl nav sniegts, tad 5310 kontā nevajadzētu būt nekam un parādā Jūs neko neesat. Vaiadzētu būt debeta atlikumam 100Ls kontā 2XXX - avansa maksājumi. Prasiet 100Ls atpakaļ un grāmatojums D 2610 K 2XXX .
nu situācija tāda, ka rēķins ko saņēmām nebija avansa rēķins. Bet uz savstarpēju uzticību , jo agrāk viss bija kārtībā, mēs apmaksājām pēc lūguma pusi no rēķina pirms darbu uzsākšanas, kas darbi būtu pabeigti būtu apmaksājuši otru pusi.
Ja par darbiem vienojāties "uz savstarpēju uzticību" un Jums nav nekādu dokumentu (līgums, akts u.t.t.) no partnera par darbiem ko esat apmaksājuši, tad, manuprāt, tie ir nesaimnieciskie izdevumi.
Situācijas glābšana droši vien atkarīga no tā, kā paredzējuši rīkoties Jūsu uzticamie partneri: izpildīt darbu, atdot naudu vai ne vienu,ne otru.
kapēc gan lai tie būtu nesaimnieciskie izdevumi??!! no kura laika tad rēķins nav attaisnojuma dokumnets?
Darbi reāli netika veikti un pakalpojums nav sniegts. Kā rīkoties? sanāk, ka kontā 5310 stāv atlikums 100 Ls - mēs esam parādā. Taču reāli pakalpojumu nēesam saņēmuši.
Izlasiet ko pati esat uzrakstījusi. Kā jūs varat būt parādā par nesaņemtu pakalpojumu?
Jebkuram rēķinam jābūt pamatojumam par ko maksā. Ir vai nu samaksāts avansā un partneris ir parādā Jums kamēr pakalpojumu ar pieņemšanas aktu neesat saņēmuši vai, kā Jūsu gadījumā, nepamatoti samaksāts partnerim par neko un tie nu nekādi nevar būt saimnieciskie izdevumi.
nu jā tā jau tagad sanāk.. bet parasti ar šo pak.sniedzēju darīju tā, ka saņēmām rēķinu, vienojāmies, ka apmaksāsim pusi pirms darbu uzsākšanas un atlikušo rēķina pūsi pēc pakalpojuma sniegšanas. Visu laiku tā arī tas bija, pakalpojumu sniedza un mēs apmaksājām. Līdz ar to arī šajā reizē izdarīju sekojošu grāmatojumu, uzreiz rēķinu atzinu izdevumos(D7XXX K5310) Saprotu, ka tas ir bijis nepareizi. Kā rīkoties?
Preču vai pakalpojuma prasījumu par neatbilstību vai citu iemeslu nosūta pircējs, bet kredītrēķinu izraksta pārdevējs.
Japaina 25.02.2013 14:41
4025 ziņojumi
Закрыть
Краткое описание нарушения