Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Palīdzēsim studentam izpildīt uzdevumus. К списку тем
Palīdzēsim studentam izpildīt uzdevumus.
1. uzdevums
Aprēķināt amortizācijas atskaitījumu summu un vidējo amortizācijas % visiem pamatlīdzekļiem, ja atsevišķu veidu rādītāji ir šādi:
• ēku vērtība 300 tūkst. EUR, amortizācijas norma – 2 %
• darbgaldi un tehnoloģiskās iekārtas 800 tūkst EUR, amortizācijas norma - 10%
• pārvadu ierīces 150 tūkst. EUR, amortizācijas norma – 6%.
2. uzdevums.
Aprēķināt nosacīti izbrīvēto apgrozāmo līdzekļu summu, ja vienas aprites ilgums ir samazinājies par 3 dienām, apgrozāmo līdzekļu summa ir 200 tūkst. EUR, produkcijas realizācijas ieņēmumi 4000 tūkst. EUR. Dienu skaits gadā aprēķinam tiek pieņemts - 360 dienas.
3. uzdevums
Bāzes gadā sniegto pakalpojumu apjoms ir 16 tūkst. EUR. Pamatlīdzekļu atdeve ir
2,5 EUR. Aprēķināt firmas darbības faktiskos rādītājus, ja pārskata gadā tā plāno palielināt sniegto pakalpojumu apjomu par 25 %.
(jāaprēķina sniegto pakalpojumu faktiskais apjoms, pamatlīdzekļu atdeves un ietilpības faktiskie rādītāji).
Kādi būtu varianti?
Ответы (15)
Так может студент сначала свои напишет, а мы поправим если он ошибся.
Neuzrakstīs!
Par 1.uzdevumu- teiksim tā- tas ir pretrunā ar MK nosacījumiem, kuros teikts, ka:
"63. Par pamatlīdzekļa lietderīgās lietošanas laiku pieņem laikposmu (GADOS), kurā sabiedrība plāno izmantot šo pamatlīdzekli, ņemot vērā paredzēto lietošanas intensitāti, fizisko nolietošanos, tehnisko novecošanos un likumiskos (juridiskos) pamatlīdzekļa lietošanas ierobežojumus, vai kurā var sasniegt attiecīgo vienību (piemēram, izstrādājumu, darba stundu, nobraukumu kilometros) skaitu, kuru sabiedrība plāno iegūt no šā pamatlīdzekļa."
Tas nu pasniedzējiem jāzina, ka laikaposmu nemēra precentos (MK noteikumos pat priekšā uzrakstīts - gados).
Ū, mūsdienīgs pasniedzējs, jau eiro uzdevumus liek.
Kaut gan iespējams tikai visā tekstā ar Replace aizvietojis visur latus ar EUR. :X
Kā arī kārtējais tūkstošu apsviedējs.
Gaidām studenta variantus, vēl joprojām.
Students neko saprātīgu neuzrakstīs, strādā policijā, mācās kaut ko saistībā ar personālijām attālināti, tagad ir atsūtīti grāmatvedības uzdevumi, kur pusi jau esmu izrēķinājusi, bet šos es arī pati nemāku precīzi uzrakstīt un pamatot, tāpēc, lūdzu Jums palīdzību!
Uzdevumi ir jānodod, kādi tie ir.....
Это задания по финансовому планированию, а не по бух. учету. Потому так много усредненных показателей
Vai tik tiešām forumā nav neviena tik zinoša grāmatveža, kas varētu palīdzēt izrēķināt uzdevumus?
Pēc šāda teksta, manuprāt, neviens nemaz nevēlēsies atbildēt.
Ir taču lūgums - uzrakstiet savas domas, tad jau tās tiks koriģētas nepieciešamības gadījumā.
Iedos gatavu - būs zaudēta iespēja padomāt.
Teikšu tā, ka tas ir ļoti negodīgi. Diplomu uzņēmējdarbībā tas students, policists dabūs, bet vai vai viņš ko būs kaut nedaudz apjēdzis par priekšmetu?
Teikšu tā, ka tas ir ļoti negodīgi. Diplomu uzņēmējdarbībā tas students, policists dabūs, bet vai vai viņš ko būs kaut nedaudz apjēdzis par priekšmetu?
Toties viņš būs Maģistrs, bet, mēs, kas uzdevumu viņam izrēķinājām - nekā.
Pareizi runā, ka grāmatvežu klubā vairs neviens neko nepalīdz, tikai labākā gadījumā ''norej''. Arī es savos labākos gados, to esmu sapratusi. Skaidrs viens, ka jāpaceļ mācību grāmatas, jo mēs kā grāmatveži protam vairs tikai salikt D un K. Nekā personīga, bet forumu pacentīšos vairs neizmantot.
Ja Jūs esat kundze "savos labākos gados", tad Jums (manuprāt) vajadzētu saprast, ka tā nav nekāda mācīšanās, ja kāds uzraksta visu priekšā. Vēl jo vairāk, ka to vajag nevis Jums pašai, bet kādam "radagabalam" vai kam citam.
Mēs, grāmatveži, cilvēki "savos labākajos gados" brīnāmies, kāpēc sabiedrībā tik daudz nezinošu speciālistu, kāpēc VIDā katrā nodaļā vienu un to pašu likumu tulko dažādi, utt.
Atbilde - tāpēc, ka šādā veidā ieguva diplomus - kāda tante ar citas tantes palīdzību visu uzrakstīja priekšā.
No līdzīgas "operas" - pie manis pieteicās praksē 2 studentes (vēl pagājušajā gadā). Noslēdzām prakses līgumus. Studentes kā gāja, tā arī aizgāja. Joprojām nezinu - manu parakstu uz prakses atskaites noviltoja, vai vispār visu atstāja "pusratā". Jo tā tagad mācās studenti.
Vakar bankā jautāju operatorei - kāpēc man līgumā ielikts krustiņš X pie "Grupa Nr.1"? Vēl ir 2. un 3.grupa Ar ko atšķiras Grupa Nr.1 no Nr.2 un Nr.3?
Atbilde - nezinu, tas mums ir standartā, mēs tur neko nevaram labot.
Un tā visapkārt.
Turpiniet tikai izrēķināt studentu vietā un nolikt viņiem visu gatavu priekšā.
Tā, lūk, domāju es.
Varat mētāt tomātus, gurķus vai ko citu. Es savas domas nemainīšu.
Tā, lūk, domāju es.
Es arī apakšā parakstos.
Diskusija beigusies! Formulas atrastas un uzdevumi izrēķināti arī bez Jūsu palīdzības!
Tikko es ieredzēju Jūsu jatājumu, padomāju : roku uz atciršanu - nepalīdzēs. Vajādzēja, vismaz, kaut kā "viltīgak" to noformulēt. Taču, esmu tāds pats muļķis. Neņēmiet ļaunā viņu ārisķīgu "principiālitāti" - viņas/viņi taču nav draugi, vai rādi, vai parādnieki.
Закрыть
Краткое описание нарушения