Saņemtais De minimis finansējums
Palīdziet lūdzu vienam ne tik pieredzējušam grāmatvedim ar LiAA finansējumiem!Ir kāds neliels uzņēmums, kas darbojas biznesa inkubatorā. Sasakņā ar līgumu uzņēmumam tiek iznomātas telpas, par kurām katru mēnesi piestāda rēķinu, taču saskaņā ar rēķinu par telpām pats uzņēmums maksā tikai 15%, 85% ir LIAA finansējums.
Piemērs: Summa kopā 288,59 eur+60,60 PVN = kopā 349,19 eur
Atlaide 85%, kas vēlāk tiek saukta kā De minimis atbalsts: 245,24 eur + PVN 51,50 eur=296,74 eur
Summa apmaksai: 43,35 eur+PVN 9,10 eur = 52,45 eur
Vai ir atsevišķi jāparāda grāmatvedības kontos šis Saņemtais De minimis atbalsts?
Vai tā būtu pareizi?
D 75...... 43,35 eur
D 57..... 9,10 eur
D 75..... 296,74 eur (De minimis daļa)
K 53.. 349,19 eur
Pamatojoties uz līgumu:
D 53.... 296,74 eur
K 81... 296,74 eur (saņemtais De minimis atbalsts???)
Apmaksā rēķinu:
D 53....52.45 eur
K 26... 52.45 eur
Liels, liels paldies jau iepriekš! Varbūt kādam šis jautājums liksies stulbs, bet tiešām izmeklējos visos forumos -tā arī neatradu.... Un man nav īsti pieredzes ar šiem ES projektiem!