Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Pavadzīmes un priekšapmaksas rēķins. К списку тем
Pavadzīmes un priekšapmaksas rēķins.
Esmu nesen sākusi strādāt jaunā uzņēmumā un nezinu, vai ir pareizi darīt tā, kā notiek šobrīd.
Tiek izrakstīts avansa rēķins par daļu no pasūtījuma summas. Pasūtījumu nododot klientam, tiek izrakstīts rēķins- pavadzīme par atlikušo summu, norādot, ka veikta priekšapmaksa par tādu un tādu summu. Rēķina numuri ir vienādi, gan priekšapmaksas rēķinam, gan pavadzīmei, tikai datums rēķinam ir agrāks un pavadzīmei, attiecīgi vēlāks. Vai tā ir pareizi darīt? Ja nē, kā ir pareizi?
Un vēl, kā jānosauc dokuments, ja kopā ir gan piegādāta prece, gan sniegts pakalojums- konkrētā gadījumā, klients nopērk iekārtas, kuras pēc tam viņam arī uzstādām, bet maksājot avannsu, viņš iemaksā 70% no summas, kas iekļauj gan iekartu cenu, gan uzstādīšanas izmaksas. Vai nebūtu pareizāk izstādīt atsevišķus rēķinus par preci un par pakalpojumu? Kātad sauks galējo rēķinu, kurā minēts pkalpojums?
Piedodiet, tiešām, neko no šī visa nesaprotu un tagad nav īsti arī kam pavaicāt. Paldies!
Ответы (11)
Uzrakstiet, kā Jums pašai škiet - mēs nokomentēsim.
Man šķiet, ka loģiskāk būtu vispār nejaukt vienā putrā to visu.
Uzrakstiet savu variantu - kā Jūs domājiet, būtu jādara?
Prasības attiecībā uz preču piegādes dokumentu
http://likumi.lv/ta/id/80418-noteikumi-par-gramatvedibas-kartosanu-un-organizaciju#p-415988
Nodokļa rēķins un tā saturs
http://likumi.lv/ta/id/253451-pievienotas-vertibas-nodokla-likums#p-519588
Saliekot abus kopā noteikti jābūt skaidram, kā jāsagatavo attaisnojuma dokuments un kā pavadzīmē jānorāda atsauce uz avansa maksājumu
un vēl var palasīt šo http://www.***censored***/lat/gramatvediba?doc=3861&hl=anda%20ziemele&ref=search&comments#comments
kaut arī raksts nav pirmā svaiguma - tur maz kas mainījies.
Man mazliet līdzīga un tomēr atšķirīga situācija. Avansa rēķins bija par pakalpojuma daļu, klients prasa arī nodokļa rēķinu. Pakalpojuma pabeigšana un gala norēķini vēl tālā gabalā.
Vai es pareizi saprotu, ka šajā gadījumā nodokļa rēķina saturs ir gandrīz tāds pats kā avansa rēķina saturs, vienīgi šis rēķins tiek izrakstīts pēc tam, kad apmaksa saņemta, un tajā papildus ir norādīts apmaksas saņemšanas datums?
Ja klients grib atskaitīt priekšnodokli, viņam pilnīgi pietiek ar avansa rēķinu un maksājuma uzdevumu. Ja rēķinu rakstīsiet pakalpojuma beigās par visu summu, nav nekāda pamata izrakstīt vēl kādu rēķinu pa vidu.
Šodien ceturtdiena, kristāla bumba man ir līdzi, tāpēc zīlēšu: droši vien avansa rēķinā nemaz nav PVNs norādīts, tāpēc klients prasa nodokļa rēķinu!
Ja man šādi un līdzīgi jautājumi, kas ir kārtojami un noskaidrojami pa telefonu tieši ar darījumu partneriem, būtu jāsaraksta šeit forumā un jāiesniedz foruma zīlniecēm īstās un vienīgās patiesības izspriešanai, es laikam pakārtos pie pirmā staba.
es laikam pakārtos pie pirmā staba
mēs nesam zīlnieces, mēs esam
https://www.youtube.com/watch?v=qa-LGnqvCGUun tur visas dejojam
ĀrprāC!
ĀrprāC!
Sen tā nebiju smējies!
Закрыть
Краткое описание нарушения