Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Kā anulēt kredītnotu?
Labdien, kā rīkoties, lai anulētu kļūdaini izsniegtu kredītnotu?
Situācija tāda: ir piegādāta prece, par to izrakstīts rēķins, klients to apmaksājis. Pēc dažām dienām klients mutiski izvirza pretenzijas, rezultātā darbinieks izraksta kredītnotu un apsola paņemt preci atpakaļ. Uzņēmuma vadība izskata lietu un secina, ka darbinieks ir kļūdījies, jo prece atbilst līguma nosacījumiem, nav pamata to atgriezt, līdz ar to nav pamata arī izsniegt kredītnotu.
Lūdzu, iesakiet, kā rīkoties! Liels paldies par palīdzību!
Ответы (29)
Paņemt preci atpakaļ un atmaksāt naudu.
Tieši to mēs nedarīsim. Jautājums ir, kā to noformēt grāmatvediski korekti.
Jautājums ir, kā to noformēt grāmatvediski korekti.
Nekādi, par kļūdām jāmaksā.
Vai tas ir noteikts kādā normatīvā aktā, ka kredītnotu, atšķirībā no jebkura cita kļūdaini izrakstīta dokumenta, nevar anulēt?
Paldies par Jūsu atbildēm!
Jūsu izrakstīts un parakstīts kredītrēķins ir pie viņiem un anulēt to var tikai ar viņu piekrišanu.
Pretēja gadījumā
Jautājums ir, kā to noformēt grāmatvediski korekti.
Nekādi, par kļūdām jāmaksā.
Vai tas ir noteikts kādā normatīvā aktā, ka kredītnotu, atšķirībā no jebkura cita kļūdaini izrakstīta dokumenta, nevar anulēt?
Jūs anulēsiet, bet vai darīs pretējā puse?
Maliet nav saprotams. Pircējs atnesa preci atpakaļ, parakstija kedītrēķinu un aizgāja prom ar savu eksemplāru?
Maliet nav saprotams. Pircējs atnesa preci atpakaļ, parakstija kedītrēķinu un aizgāja prom ar savu eksemplāru?
Prece atrodas pie pircēja, turklāt ir uzsākta tās lietošana. Tas padara atgriešanu praktiski neiespējamu.
Vai tas ir noteikts kādā normatīvā aktā, ka kredītnotu, atšķirībā no jebkura cita kļūdaini izrakstīta dokumenta, nevar anulēt?
Jūs anulēsiet, bet vai darīs pretējā puse?
Tāpēc jautāju, kā to izdarīt, lai tā būtu nevis viņu izvēle - anulēt vai nē - bet lai viņiem tiktu piestādīts informatīvs dokuments, ka IR jāanulē.
Savā nespeciālista grāmatvedībā galvā izdomāju: ja nepareizu rēķinu labo ar kredītnotu, tad nepareizu kredītnotu var labot ar rēķinu.
?
Kurš nav jāapmaksā, bet kurš nosedz kredītnotu.
Uzņēmuma vadība izskata lietu un secina, ka darbinieks ir kļūdījies,
Vai Jums katrs darbinieks ir tiesīgs parakstīt nodokļa rēķinu un kredītrēķinu, ka tā var kļūdīties?
Turpmāk daudz ko darīsim savādāk, lai tādas kļūdas nepieļautu.
Bet ko sakāt par vēl vienu rēķinu? Tas būtu grāmatvediski pareizi?
Tas būtu grāmatvediski pareizi?
Pēc manām domām - nē.Bet, kas tad tai precei par problēmām, kā saņēmējs pamato?
Prece atrodas pie pircēja, turklāt ir uzsākta tās lietošana. Tas padara atgriešanu praktiski neiespējamu.
Arī jau lietojamo preci, brīžiem, ir jāpieņem atpakaļ, ja atklājas kaut kādas problēmas lietošanas laikā.
Lasiet likumu par patērētāja tiesību aizsardzību un izvērtējiet savu situāciju: kāpēc pircējs vēlas preci nodot atpakaļ un saņemt atpakaļ savu naudu
Teiksim tā, ļoti vāji pamato (lai paliktu korekti). Būtībā pārdomāja.
Pircējs ir juridiska persona, patērētāju tiesību likums uz mūsu situāciju neattiecas. Protams, ja kaut kas nedarbotos - garantijas nodrošinām bez vārda runas.
Japaina, kāpēc Jums šķiet, ka izrakstīt jaunu rēķinu būtu nepareizi no grāmatvedības viedokļa?
kāpēc Jums šķiet, ka izrakstīt jaunu rēķinu būtu nepareizi no grāmatvedības viedokļa?
Domāju, ka otra puse nepieņems un neparakstīs.Vajag vienoties ar pircēju.
Bet kas tad viņiem jāpieņem? Pavadzīme jau ir, parakstīta no viņu puses. Nekādu atpakaļpieņemšanas aktu savukārt neparakstīsim mēs.
Būs faktūra. Kaut vai pa pastu ierakstītā vēstulē. Viņi to nemaksās, dabiski, bet tas jau arī nav mūsu mērķis. Toties mūsu grāmatvedībā gali satiksies.
Domāju, ka otra puse nepieņems un neparakstīs.Vajag vienoties ar pircēju.
Ясно, что не примут новый документ, не подпишут и в свою базу бухгалтерского учета не внесут.
На сегодняшний день у покупателя в наличиии товар, за который он ничего не должен, т.к. получил кредит-ноту. Товар получил официально и бесплатно.Приятный подарок
Domāju, ka otra puse nepieņems un neparakstīs.Vajag vienoties ar pircēju.
Ясно, что не примут новый документ, не подпишут и в свою базу бухгалтерского учета не внесут.
Bet vai viņu grāmatvedība ir mūsu problēma?
Naudu viņi ir samaksājuši.
Закрыть
Краткое описание нарушения