Viņiem maksājuma saņēmējs droši vien ir Paysera. Viņi ir maksājumu iestāde (tāpat kā Paypal, Skrill u.c.). Viņi uzņēmumiem nodrošina labus, lētus un ērtus maksājumus priekš web-lapām (vienā komplektā - banklink, kartes u.t.t.). Ja klients izvēlas maksāt, piemēram, ar internetbanku, tad konta izrakstā kā maksājumu saņēmējs parādās viņi.
Manā skatījumā tas ir aplami - maksājumu iestāde nevar būt naudas saņēmējs,
Naudas saņēmējs ir (un tam tā būtu jābūt) pakalpojuma sniedzējs.
Mēs izmantojam Paysera un mēs caur šo kanālu apmaksātajos rēķinos norādām, ka maksājuma saņēmējs ir tāds un tāds. Ja skatās, no naudas saņēmēja puses, tad visi maksājumi pa tiešo ienāk saņēmēja kontā (Paysera norēķinu kontā). Konti darbojas tāpat kā bankā. Paysera ir SWIFT kods, ir IBAN konts. Izņēmums ir šie maksājumi, kuri tiek veikti caur Banklink (Internetbankām), tad pakalpojumu saņēmējam konta izrakstā kā naudas saņēmējs uzrādās viņi.
Kādēļ izvēlējāmies viņus? Cena. Ja piemēram, Swedbanka par banklink pakalpojuma pieslēgšanu prasa 70 EUR + 15 EUR mēnesī + par katru darījumu. Par karšu apkalpošanu arī ir maksa. Tad Paysera prasa 30 EUR par karšu darījumu aktivizēšanu, internetbanku aktivizēšana bija bezmaksas. Nav mēneša maksas. Maksā tikai par darījumu (turklāt viņi prasa mazāku %, kā mums prasīja Swedbank). Un mēs klientam varam piedāvāt norēķinus gan ar kartēm, gan ar vairākām(!!) internetbankām.
Pārskaitījumi pa visu Eiropu no viņu konta maksā 15 centus.
Negribēju reklamēt, bet tā sanāca :). Esam apmierināti ar sadarbību ar šo LT firmu.