Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Компьютерные программы, авторские права и лицензирование
Horizon К списку тем
        Jp2007        06.12.2016 09:43
        
186 сообщений на сайте
    186 сообщений на сайте
Ответы (18)
        Diezgan ērti.      
      
      
            Indra2277            06.12.2016 10:27
            
309 сообщений на сайте
        309 сообщений на сайте
        Kā ar noliktavas uzskaiti, datu importu, exportu?      
      
      
            Jp2007            06.12.2016 14:20
            
186 сообщений на сайте
        186 сообщений на сайте
        No/uz banku var sūtīt , uz EDS atskaites.
Noliktavas uzskaite - ļoti laba, un daudz atskaišu var sagatavot un izveidot.
      
      
    Noliktavas uzskaite - ļoti laba, un daudz atskaišu var sagatavot un izveidot.
        Horizons mājaslapā var pieteikties uz prezentāciju?      
      
      
            Jp2007            06.12.2016 14:29
            
186 сообщений на сайте
        186 сообщений на сайте
        Paldies! Ja ir vēl kādi viedokļi, labprāt arī dzirdētu!      
      
      
            Jp2007            06.12.2016 14:47
            
186 сообщений на сайте
        186 сообщений на сайте
        Laba programma! No sākuma liekas, ka ne īpaši, bet jo vairāk ar viņu ņemos, jo vairāk patīk. Ieteicu.      
      
      
    
        Lai vadītājs labāk painteresējas, cik tas viņam izmaksās, varbūt apetīte pāries. 
      
      
      
      
            Japaina            06.12.2016 20:44
            
10269 сообщений на сайте
        10269 сообщений на сайте
        программа замечательная, если вы программист. если вы бухгалтер и вам не хватает острых ощущений и общений с программистами, а также деньги ляжку жмут - WELCOME      
      
      
    
        Marx:
Galīgi nepiekrītu- nav jābūt programmētājam ( pasarg dievs mēģināt ielauzties programma komandu saturā ;
- kontaktos ar programmētājiem lietotājs pat gribēdams netiks( izņemot personīgos blatus)- uz programmu strādā programmētāju komanda- testētāji- konsultanti ( dīleri) un tikai tad lietotājs
Ja lietotājam ir interese par darbu, spēja un gribēšana lasīt aprakstu pa punktiem -problēmas nav
Informācijas pieejamība- jau gadu KOLOSĀLA ( agrāk tā nebija)
http://horizon.lv/lv/support/var lasīt visu iespēju un tehnisko darbību aprakstus - pa punktiem un rindiņām ar bildītēm
Ja ir atjaunojumi
http://horizon.lv/lv/zone/versions/#490-detalizēts apraksts kas mainās kādas lietotāju konststētās problēmas novērstas (iespējams ja nav lietotājs klientu zona netiek parādīta)
Agrāk tiešām lietotājs bija stipri atkarīgs no dīlera visā lietošanas laikā tagad ši klientu zona stipri risina apguves un jaunumu uzzināšanas problēmu
Par cenu- sazinieties ar izplatītāju - (tuvāko) un konkrēti izrunājiet ko jums vajag no programmas- attiecīgi arī tiks uzmodelēta cena, redzēsiet kas cik sadārdzina pirkumu varbūt no kāda navarota attieksieties stiprā sadārdzinājuma dēl.
Vienīgais ko varu teikt- strādājot un domājot ar galvu NAV PROBLĒMA KO NEVAR HORIZONĀ ATRISINĀT. Ja strādā pēc principa- dators izrēķināja tad gan visādi gadās. ( tas ir lietotājs nemāk savas iegribas caur kodu sistēmu iestāstīt datoram ) un nospiest pogu un paprasīt atbilstošu atskaiti
Bez tam dīleri (vismaz no Kuldīgas PC konsultanta Aldis) pieslēdzas attālināti tā kā apkalpošna ir kavaliattīva
PZ: esmu ilggadīgs programmas lietotājs nevis izplatītājs
      
      
    Galīgi nepiekrītu- nav jābūt programmētājam ( pasarg dievs mēģināt ielauzties programma komandu saturā ;
- kontaktos ar programmētājiem lietotājs pat gribēdams netiks( izņemot personīgos blatus)- uz programmu strādā programmētāju komanda- testētāji- konsultanti ( dīleri) un tikai tad lietotājs
Ja lietotājam ir interese par darbu, spēja un gribēšana lasīt aprakstu pa punktiem -problēmas nav
Informācijas pieejamība- jau gadu KOLOSĀLA ( agrāk tā nebija)
http://horizon.lv/lv/support/var lasīt visu iespēju un tehnisko darbību aprakstus - pa punktiem un rindiņām ar bildītēm
Ja ir atjaunojumi
http://horizon.lv/lv/zone/versions/#490-detalizēts apraksts kas mainās kādas lietotāju konststētās problēmas novērstas (iespējams ja nav lietotājs klientu zona netiek parādīta)
Agrāk tiešām lietotājs bija stipri atkarīgs no dīlera visā lietošanas laikā tagad ši klientu zona stipri risina apguves un jaunumu uzzināšanas problēmu
Par cenu- sazinieties ar izplatītāju - (tuvāko) un konkrēti izrunājiet ko jums vajag no programmas- attiecīgi arī tiks uzmodelēta cena, redzēsiet kas cik sadārdzina pirkumu varbūt no kāda navarota attieksieties stiprā sadārdzinājuma dēl.
Vienīgais ko varu teikt- strādājot un domājot ar galvu NAV PROBLĒMA KO NEVAR HORIZONĀ ATRISINĀT. Ja strādā pēc principa- dators izrēķināja tad gan visādi gadās. ( tas ir lietotājs nemāk savas iegribas caur kodu sistēmu iestāstīt datoram ) un nospiest pogu un paprasīt atbilstošu atskaiti
Bez tam dīleri (vismaz no Kuldīgas PC konsultanta Aldis) pieslēdzas attālināti tā kā apkalpošna ir kavaliattīva
PZ: esmu ilggadīgs programmas lietotājs nevis izplatītājs
  Закрыть
  
Краткое описание нарушения
  Закрыть