Надо ли регистрировать веб-сайт предприятия, если на нем размещена только рекламная информация и контакты.
2013. gada 10. aprīlī spēkā stājās grozījumi likumā Par nodokļiem un nodevām, saskaņā ar kuriem tika precizēta struktūrvienības definīcija attiecībā uz interneta vietnēm. Jaunā struktūrvienības definīcija paredz, ka par struktūrvienību uzskata arī tīmeklī izvietotas preču vai pakalpojumu tirdzniecības un pasūtījumu pieņemšanas vai komplektēšanas sistēmas, kurām ir tīmekļa vietne un lietotāju reģistrācijas sistēma, pasūtījumu sistēma vai norēķinu sistēma, kuras uzturētājs atrodas Latvijas Republikā vai ārpus tās.
Jaunā struktūrvienības definīcija ir krietni vien precīzāka un ir vērsta uz to, lai par struktūrvienībām uzskatītu tikai tādas tīmekļa vietnes, caur kurām tiek pieņemti preču, pakalpojumu pasūtījumi, tirgotas preces vai sniegti pakalpojumi.
Tādējādi ar jauno likuma 1. panta 24. punkta redakciju ir novērstas tās neskaidrības, kas radās 2011. gada beigās. To mājas lapu īpašnieki, kurās preces vai pakalpojumi tiek tikai reklamēti, bet kurās nav iespējams šīs preces/pakalpojumus pasūtīt vai norēķināties par tiem, var būt mierīgi un droši par to, ka šīs mājas lapas nav jāreģistrē kā struktūrvienības VID.