Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Priekšnodoklis - izpildes nodrošinājuma līdzeklis, audits... К списку тем
Priekšnodoklis - izpildes nodrošinājuma līdzeklis, audits...
Labdien!
Lūdzu palīdziet cīņā ar VID bezkaunību...
Lieta tāda -
1)2016.gada septembra beigās ir VID lēmums par audita rezultātiem. daži tūkst. EUR. nekas traks.
2) 30.09.2016. tika atsūtīts lēmums par izpildes nodrošinājuma līdzekļu piemērošanu - apķīlāta PVN pārmaksa (tas ir priekšnodoklis par auditējamo periodu). Kaut-gan uzņēmums vispār nav nodokļu parādnieks. vienmēr visi nodokļi tiek nomaksāti laicīgi.
3) 2016.g. oktobrī - noslēdzām Vienošanās līgumu ar VID par audita soda (UIn un soda naudas) nomaksu 12 mēn.periodā, kā arī par tiesiskā strīda izbeigšanu, kā rezultātā "dabūjām" 50% "atlaidi" soda naudai. Nu jau izpildes nodrošinājuma summa par 700 EUR ir lielāka, nekā mēs esam parādā valstī. Neviens , protams, nesamazināja apķīlātā priekšnodokļa summu...
4) savā naivumā - 2017.g. janvārī es uzrakstīju VIDam iesniegumu par izpildes nodrošinājuma līdzekļu atcelšanu, pamatojoties uz to, ka ir noslēgts vienošanās līgums. Saņēmu atbildi - nekā. "Nodokļu maksājumu savlaicīga iekasēšana ir nepieciešama valsts, sabiedrības un privātpersonu tiesību un interešu aizsardzībai un labums, ko sabiedrība iegūst ar nodokļu iekasēšanas vajadzībām personai uzliktajiem ierobežojumiem, ir lielāks nekā atsevišķas personas tiesību ierobežojums"
5) nu neko - rakstīju jaunu iesniegumu - ar lūgumu VIDa uzliktā audita lēmuma izpildes nodrošinājumu novirzīt vienošanās līgumā minēto UIN un soda nomaksai. Uz ko saņēmu EDSā parastajā sarakstes sadaļā "tekstiņu" (ne oficiālu vēstuli) - "VID ir izskatījis iesniegumu un informē, ka janvāra iesniegums (Par izp.līdzekļu nodrošinājuma atcelšanu) jau bija izskatīts un bija atsūtīta atbilde, ar kuru noteikts, ka nodrošinājuma piemērošana ir nepieciešama līdz vienošanās līgumU (!!! - mums tak ir tikai 1 līgums) izpildei.
Nav nedz šī atbildes autora identifikācijas, ne
tel.nr uzrakstīts. Neko nevar saprast... Ko ar viņiem lai dara??? Sanāk, ka mūsu tiesības uz priekšnodokli ir liegtas, bet sods ir jāmaksā. Dubultā naudas ie
Ответы (21)
Parasti vēstulē ir norādīts telefons un persona, kurai pazvanīt , ja rodas jautājumi, un var jau aiziet uz VID, ja tik svarīgs jautājums, šeit atbildi, neviens nesniegs, jo izzīlēt neprotam, neesam ekstrasensi.
Linete, Jūs sen griezāties VIDā par kādas problēmas risināšanu? Tagad tur ir konkrēts bardaks - uz savu (reģionālo) KAC vispār iet nav jēgas, jo katru nodokli administrē pilnīgi svešas nodaļas - pirmās, otrās, trešās, ceturtās, piektās u .c. n-tās nodokļu pārvaldes, datu ticamības un vēl nezin kādas nodaļas.
Lēmumu par izpildes nodrošinājumu atsūtīja mums vietējais VID KAC, bet janvārī atbildi sniedza k.kāda nodaļa no Rīgas. Bet pēdējo vēstuli saņēmu no kaut-kāds trešās nodaļas- nav minēts ne reģions, ne arī vēstules autors, kā arī nav nekādu kontaktu.
Tā, lūk, strādā, mūsu "draudzīgais" VIDs
Griezos šajā forumā ar cerību, ka varbūt ir kāds juridiski spēcīgs nodokļu un VID sistēmas pārzinējs, kas varētu ieteikt, kā lai cīnās ar šāda veida negodīgumu valsts iestādēs..
Nevietā apvainojāties.
Pirmkārt, neviens šeit nav redzējis, lasījis VIDa lēmumus, par kuriem Jūs rakstāt.
Otrkārt, vienmēr var atrast dokumenta autoru - arī tad, ja dokumenta beigās nav norādīts izpildītāja uzvārds un tālruņa numurs - kas gan ir maz ticami.
Treškārt, šādus padomus internetā forumā neviens gudrs cilvēks nedos. Jau pati doma risināt šādus jautājumus internetā ir naiva, maigi izsakoties,
Ceturtkārt, strādājot n gadus, esmu pārliecinājies, ka lielākā daļa VID darbinieku ir atsaucīgi. Protams, savas kompetences robežās. Tāpēc visus VID darbiniekus "nolikt" nevajadzētu - kaut vai tikai tāpēc, ka Jūs pat neprotat atrast dokumenta autoru.
Uz Jūsu retorisko jautājumu "Jūs sen griezāties VIDā par kādas problēmas risināšanu?" atbildu - nepārtraukti, vienmēr, kad rodas kāda vajadzība. Un nav nekādas starpības - dokumenta autors ir Rīgā, Valmierā, Ludzā vai Krāslavā. Man ir darīšana gandrīz ar visās pilsētās strādājošajiem VID darbiniekiem, arī tagad, pēc pienākumu pārdalīšanas. Un nekādu problēmu!
Jums atļauts man arī neticēt.
Согласна с Натой.Отправила очередное заявление на перегон переплаты ПВН на терминпагаринаюмс по аудиту.Раньше все было быстро и просто. Этот раз ждала почти 30 дней и пришел ответ,что переплаты ПВН нет.Захожу в систему-переплата есть.В письме нет ни телефона,ни данных автора.Региональные телефоны по которым раньше контактировала все отключены.Далеко не с первого раза удалось узнать кто занимается нашей фирмой. Переплата конечно была,а вот узнать кто прислал неправильное письмо так и не удалось.
Neticu!
Jebkura dokumenta autoru var atrast pēc dokumenta numura. 10-15 minūšu laikā.
Brīnumi ar Jums notiek. Man tā nekad nav gadījies nevienā jautājumā, kas saistīts ar VID.
Aivars007, protams, ka vienmēr var atrast dokumentu autoru. To arī izdarīšu. Bet runa ir par to, kā nodokļus administrējošā iestāde veic dialogu ar nodokļu maksātājiem. Vai aizsūtot oficiālu iesniegumu, Jums patiktu saņemt kaut-kādu atrakstīšanos no personas, kas pat nespēj uzrakstīt savu vārdu, uzvārdu, telefonu.. (pievienoju failu ar to, kā šī vēstule izskatās)
AIvars007, un nav jau jautājums apstrīdēt VID audita un soda lēmumus, ir nesaprotami kādēļ man atsaka, ja es vēlos pirms laika nomaksāt parādu ar nodrošinājumu, ko VIDs no manis ir ieturējis. Kur loģika??
Man ir saistības - neliela UIN un soda naudas parāda summa, viņi - drošības nolūkos, lai garantētu no manis saņemt šo nelielo parādu, ir aizturējuši pvn atmaksu. Tad jau tas ir likumiski un loģiski, ka varētu savstarpēji dzēst saistības. Turklāt, VID no manis ir ieturējis vairāk, nekā es esmu viņiem parādā... Tur tā sāpe
Saprotu Jūsu sāpi.
Varu ieteikt vienu - tomēr atrast sūtītāju. Tas ir iespējams. Ja nevar saprasties ar šo inspektoru, ir daļas vadītājs.
Es nekautrējos piezvanīt arī VID ĢD, ja tas ir nepieciešams.
Vienmēr ir līdzējis.
Sazvanīju tikko info tālruni, izstāstīju "sāpi"
tur arī šokā par to, ka šāda atbilde. iedeva nodaļas vadītāja vietnieces
tel.nr
zvanīšu
murgs...
Izradās,
tel.nr neviens man nedos. Problēma tajā, ka es nepareizi noformulēju savā iesniegumā tekstu.
Vajadzēja prasīt par vienošanās līguma (par audita aprēķināto nodokļu) pirmstermiņa izbeigšanu, nevis "novirzīt izpildes nodrošinājuma līdzekļus audita aprēķināto nodokļu samaksai"...
Sakiet, tas tiešām ir normāli??
Rakstiet jaunu Iesniegumu.
Adresējiet ĢD. Atbildēs vismaz kāds vietnieks.
Rakstu
Veiksmi!
Pēdējā laikā patiešām klibo komunikācija - uz vēstulēm un iesniegumiem neviens neatbild, uz norādītiem telefoniem arī neatbild, pēdējo iesniegumu uzrakstīju caur EDS iesniegumi KAC konkrētai personai, redzēs kas notiks tālāk. Arī PVN pārmaksas jau pārbaudītās neviens nepārvirza uz soc.iemaksām, kā paši solīja darīt. Uzrakstīju atkal....nezinu, skatīsimies, kas notiks tālāk....
VIDā notiek nepārtraukta reorganizācija.
Vai tai būs arī kāds "sausais atlikums", grūti prognozēt.
Bet jāpiekrīt, ka komunikācija ir apgrūtināta.
Lai arī manā rīcībā ir samērā daudz kontaktu, viegli tos izmantot nav.
Tomēr, kā jau rakstīju, ja ir pacietība, kaut ko atrast tomēr var. Jāpiepūlas gan.
Man stāv nodokļu parāds vienam klientam, tai pat laikā nodokļu pārskatā trūkst divu maksājumu! N-tās vēstules esmu rakstījusi, maksājumu kopijas sūtījusi. klusums.
IIN gada deklarācija sen jau kā iesniegta, tā ir iegrāmatota, bet nodokļu pārmaksa nav novirzīta, kaut arī nu jau mēnesi būs no iesnieguma iesniegšanas.
Besī laukā!
Viņiem tikai "atvainojamies par sagādātajām neērtībām"! Bet man vadītājam jāskaidro, ka es tur pie vainas neesmu.
Nafig miljonus vērta programma, ja neprot ar to apieties!?
Man arī tāpat. Par vairākiem rakstīju katram 3 x , tagad pēc 2 mēnešiem pārskaitījuši. Likumā norteiktais laiks tā kā nokavēts no VID puses. Vispār kā jau te teica kādus 2 mēnešus vispār uz vēstulēm uc. EDS nebija nekādas reakcijas.
Man šķiet, ka VIDā visus vajadzētu atlaist - Cīruli ieskaiti, un pieņemt par jaunu. Varbūt tad kaut kas mainīsies.
Lai nu kādas "problēmas" bija Pētersones laikā, bet uz e-pastiem tika atbildēts zibenīgi. Cīrule to ir iznīcinājusi.
Nu VIDs pašlaik piestrādā pie tā, lai komunikācija ar darbiniekiem nav iespējama. Man šonedēļ vajadzēja Daugavpils KAC vienu darbinieci saistībā ar fiziskās personas IIN GD. Atradu kontaktus VID mājaslapā, zvanu uz numuru , atbilde - numurs uz kuru zvanāt, neeksistē. Labi, ka viņai rets vārds, dabūju turpat zemāk epastu. Uzrakstīju, nepagāja ne pusdiena, atbildēja un norādīja īsto numuru.
UIN deklarācijas un visu,kas ar to saistīts (arī nomaksu) pašlaik administrē visā valstī tikai 2(!) darbinieces, abas ir Madonas KAC, piedevām viena vēl maijā atvaļinājumā. Ja kādam vajag kontaktus, man ir, varu iedot, arī vārdu (darbinieces). To, ka tā ir, man paziņoja ,kad sazvanīju kādu nejaušu darbinieci Talejas ielā, kuras numurs man bija. Tā esot no 1.februāra. Izskatās, jautrība sākusies
Закрыть
Краткое описание нарушения