Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Telefons fufelis (lūgums pēc padoma) К списку тем
Telefons fufelis (lūgums pēc padoma)
Sveiki kolēģi. Sen neesmu neko jautājusi, tāpēc nolēmu uzjautāt Jums. Lieta tāda, ka mana māsa nopirka telefonu internetveikā. Speciāli neprecizēšu, kādā veikalā un kādu telefonu. Nu, lūk! Atnāca brāķēts telefons. Batareja vispār netur. Vispār neaiztiekot telefonu batareja zūd un zūd. Tiek nolemts nodod remontam pa svaigām pēdām. Telefons remontā divas nedēļas uzraksta viņi, ka, jā ir atklāta problēma un tā tika novērsta. Bet tur tas prikols, ka nekas nav mainījies. Batareja kā zūda ta arī zūd.
Lūk, te man Jums ir jautājums. Es uzskatu, ka viņiem jānodod atpakaļ telefons + jāprasa morālā kompensācija. Uzskatu, ka pamats ir pietiekošs. Jautājums: cik prasīt???
Paldies.
Ответы (11)
Es personīgi priecātos, ja izdotos mierīgi bez starpgadījumiem atgriezt telefonu un saņemt atpakaļ savu naudu. Šaubos par morālo kompensāciju, veikals ir tikai izplatītājs, ne ražotājs nedz arī remonta veicējs. Vienmēr cenšos izvairīties no internetveikaliem, kad ir nopietnāki pirkumi.
Vienmēr cenšos izvairīties no internetveikaliem, kad ir nopietnāki pirkumi.
Es internetveikalos nepērku pat kurpju šņores.
Muļķis arī baznīcā saņem pērienu.
No interneta veikaliem nav jābaidās. Jāuzmanās tikai no kaktu kantoriem. Ir bijis dzīvē gadījums - 3 reizes remontēja, beigās iedeva citu telefonu. Vai par 14 dienu atgriešanas tiesībām nezinājāt? Tas bija pirmais, ko varējāt darīt. Protams jāpastāv uz telefona maiņu, ja nevar salabot. Morālo kompensāciju Jums neviens nemaksās. Neesmu dzirdējis šādus gadījumus.
No interneta veikaliem nav jābaidās. ...
Ir gan jābaidās!
Tā ir sērga, laikam jau kļuvusi par neiznīdējamu sērgu.
Tajos pārdod preces, kuru tur vispār nav. Arī tas ir fakts.
Tajos pārdod preces, kuru tur vispār nav. Arī tas ir fakts.
Tas ir fakts. Tāpēc izvēlos veikalus, kur nauda jāmaksā pie preču saņemšanas. Un vēl - ja man pirkums kādā interneta veikalā man izraisa sliktas emocijas - mani šajā veikalā neredzēt.
No interneta veikaliem nav jābaidās.
Nebaidos jau, bet zinu, ja būs kādi sarežģījumi nāksies "čakarēties" tas prasīs manu laiku, manus nervus. Labāk pērku veikalā, kur preci varu apskatīt, novērtēt, pārbaudīt, piemērīt, ja vajag. Darījums notiek tai pašā brīdi, nav jāgaida kamēr atsūtīs, tad vēl ja nāktos sūtīt atpakaļ.... brrrrrr...
Vai par 14 dienu atgriešanas tiesībām nezinājāt?
Protams, ka zināju, bet rece jau apmierināja, neapmierināja tā kvalitāte. Domas jau bija, ka to saremontēs un viss.
Sapratu. Paldies. Par kompensācija nevar būt ne runas.
Es internetveikalos nepērku pat kurpju šņores.
Es gan visādu tehniku esmu sapirkusies, viss ir kārtībā, pērku gan tikai vienā veikalā.
Es arī "nelēkāju" pa tiem veikaliem. Bet ja firmas ir atpazīstamas, tad nebaidos iepirkties interneta veikalos ne Anglijā, ne Vācijā, ne Turcijā, ne Lietuvā. Ar zināmām firmām problēmas nevar rasties, jo tām loģistika un klientu apkalpošana ir līmenī. Pirms iepērkos, es parasti izlasu noteikumus, piegādes nosacījumus. Varētu jau iepirkties veikalos, taču dikti negribas pārmaksāt.
Es arī iepērkos internetveikalos un ne tikai Latvijas, bet esmu no ārzemēs pasūtījusi, piemēram, tvaika slotu un ļoti apmierināta.
Arī ebay šad tad kaut kādu "krāmu" nopērku, piemēram, telefona maciņu vai ekrānsaudzējošo plēvi. Tur ir krietni lētāk, nekā pirkt pie mums veikalā.
Kolektīvi pērkam kosmētiku (dušas želejas, krēmus, šampūnus...), arī ir stipri lētāki, nekā šeit. Viendien aptiekā paskatījos - matu maska 23 eiro, mums atsūta par 13.50.
Закрыть
Краткое описание нарушения