Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Kases aparāts jaunas prasības? К списку тем
Kases aparāts jaunas prasības?
Lieta tāda, firma jūnijā nomainīja kases aparātu - atbilstošu prasībām CHD3850. Varēja ievadīt atmiņā klientus un pēc tam pie atkārtotas pirkšanas - izsaukt no atmiņas.Ērti un laiks ietaupās. Tagad atjaunojot līgumu ar apkalpojošo dienestu , šai opcijai ir uzliktas PAROLES .Neko programmēšanas režīmā vairs darīt nevar. Es saprotu , ka nevar mainīt laiku un datumus, bet klienti - tas taču ir primāri darbam.
Atsaucas uz
12. Lietotājs nodrošina, lai kases aparāta, hibrīda kases aparāta, kases sistēmas, specializētās ierīces un iekārtas plombēšanu, programmēšanu, uzstādīšanu, remontu un tehnisko apkopi (turpmāk – apkalpošana) veic šajos noteikumos noteiktajā kārtībā reģistrēts apkalpojošais dienests (turpmāk – apkalpojošais dienests).
Vai kādam vēl ir šāda situācija?
Ответы (33)
Pamēģiniet ievadīt visas nulles.
Vismaz mums tā ir jādara.
To jums servisdienests teica?Mums pateica ka paši neko nedrīkstam.Tikai viņi un ne par velti.
Es tādu servisa dienestu pasūtītu uz neatgriešanos. Ar mani tādi joki neiet cauri. Paldies Dievam,arī servisa dienestiem ir konkurence.
Mēs mainām laiku, jo CHD aparāti regulāri kādu minūti atpaliek. Un pusgada laikā tās varbūt 10 minūtes. Mums gan ir CHD 3050. Un tas ir visiem CHD 3050, man zināmajiem.
Pie tam šie aparāti taču ir " ūber kruti", un to sistēmā iejaukties nevar....CHD taču sevi slavēja vienā laidā, kad tika gandrīz pie monopolstāvokļa.
Es tādu servisa dienestu pasūtītu uz neatgriešanos. Ar mani tādi joki neiet cauri. Paldies Dievam,arī servisa dienestiem ir konkurence.
Gluži manas domas. Bet tur jau tā lieta, ka viņi apgalvo to visu VID , mēs tik izpildām. Uzrakstīju arī uz VID , gaidu atbildi. Ja tiešām tā ir taisnība, ko servisdienests saka - tad katra šī manipulācija -datums, klienti un viss , ko tu pats varētu izdarīt - pie viņiem maksās naudu.
Tagad jau bez apkalpošanas līguma nevar, jāskatās, kas tur rakstīts. Nebija jau izvēles, kādu piedāvā, tāds jāparaksta. Rīgā varbūt var izvēlēties, bet novados jāpriecājas, ka vispār nav katra nieka pēc jābizo apkārt pa pasauli.
Lai pagarinātu līgumu, tagad aparāts ir jāved uz apkalpojošo servisu, pat ja nav nekādu problēmu...
Mainiet servisa dienestu!
Nav Rīga.Divi te mums ir un abi pūš vienā stabulē.
Ir servisa dienesti, kuri brauc pa Latviju. Kur Jūs atrodaties?
Neaizmirstiet, ka ir tirdzniecības vietas, kurām ir struktūrvienības visā Latvijā.
Cēsis ,Valmiera nav izvēles.
Pie mums Līguma pagarināšana vienam kases aparātam izmaksā 98 euro. Uz gadu. Manuprāt, arī ārprāts!
Visa nodokļu maiņa ir labs bizness.
Cēsis ,Valmiera nav izvēles.
Piezvaniet citiem dienestiem.
Закрыть
Краткое описание нарушения