Un ko Jūs darījāt, ka tāds kļūdas paziņojums?
Groscom, uzrakstiet pa soļiem, ko darījāt, kā jau Anda prasīja.
Kāda informācija nepieciešama rakstot e-pastu uz
jumis@tilde.lv
Rakstot e-pastu par Tildes Jumja funkcionalitāti, tajā jāiekļauj atbildes uz šiem jautājumiem:
Vai ir uzlikts jaunākais izlaidums? Norādīt versiju.
Kādas darbības tiek veiktas?
Kādas rezultāts izveidojas?
Kāds rezultāts nepieciešams?
Ja e-pastu rakstat tādēļ, ka uz ekrāna ir redzams kāds paziņojums, nepieciešams izveidot ekrānuzņēmumu un to iekopēt, piemēram, Wordā. Iekopējot bildi tieši e-pastā, tā reizēm kļūst nesalasāma, kas radīs papildus jautājumus no atbalsta speciālistiem.
Noteikti izmantojiet pilnu ekrāna uzņēmumu, nevis tikai izgrieztu paziņojumu, jo bieži fonā redzamie logi dod svarīgu papildus informāciju.