Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Трудовое законодательство, трудовые отношения. Охрана труда
Darbinieks divos uzņēmumos К списку тем
Ответы (14)
Должен приниматься в обоих фирмах официально
У меня были такие прецеденты
У меня были такие прецеденты
Что официально это понятно, но VID не возражал что один и тот же владелец и вроде как скрытая зарплата получается?
Ситуация, когда этот Mikrouzņēmums получает деньги только от SIA одного и того же владельца ?
Это искажение конкуренции на рынке. Если у Mikrouzņēmumsа своя деятельность и другие заказчики - нет проблем.
Это искажение конкуренции на рынке. Если у Mikrouzņēmumsа своя деятельность и другие заказчики - нет проблем.
Интересно, а что, собственно гооворя, скрыто?
Там зарплата и тут зарплата. Там - один налог, тут - два налога.
Что именно будете скрывать?
Там зарплата и тут зарплата. Там - один налог, тут - два налога.
Что именно будете скрывать?
17.2 pants. Mikrouzņēmumu sniegtie darbaspēka nodrošināšanas pakalpojumi
1. Personāla nomai (šā likuma 17.1 panta otrās daļas izpratnē) pielīdzina darbaspēka nodrošināšanas pakalpojumu saņemšanu, ja šos pakalpojumus sniedz mikrouzņēmumu nodokļa maksātājs.
2. Ar darbaspēka nodrošināšanas pakalpojumu sniegšanu šā panta izpratnē saprot tādas tiesiskās attiecības, kurās darba devējs slēdz darba līgumu ar darbinieku, lai to norīkotu uz laiku vai pastāvīgi veikt darbu citai personai, tās labā un vadībā. Ar darbaspēka nodrošināšanas pakalpojumu sniegšanu šā panta izpratnē saprot arī attiecības, kuru ietvaros pastāv vismaz viens no šādiem nosacījumiem:
1) mikrouzņēmuma darbiniekus vai īpašniekus pakļauj tās personas noteiktajai darba kārtībai un rīkojumiem, kuras labā veic darbu;
2) persona, kuras labā veic darbu, nosaka personāla skaitu un kvalifikāciju;
3) atlīdzību mikrouzņēmumu nodokļa maksātājam aprēķina atkarībā no nostrādātā darba laika;
4) persona, kuras labā veic darbu, nodrošina personālu ar lielāko daļu pamatlīdzekļu, darbarīku un materiālu;
5) pēc darījuma būtības var secināt, ka tā mērķis ir aizstāt darba tiesiskās attiecības ar cita veida tiesiskajām attiecībām, lai samazinātu par darbiniekiem budžetā maksājamā iedzīvotāju ienākuma nodokļa un valsts sociālās apdrošināšanas iemaksu apmēru. Par šādu mērķi īpaši var liecināt apstāklis, ka persona — mikrouzņēmumu nodokļa maksātāja darbinieks — pēdējo 12 mēnešu laikā no dienas, kad uzsākta pakalpojuma sniegšana, ir bijusi darba tiesiskajās attiecībās ar personu, kuras labā tā sniedz pakalpojumu (veic darbu), vai arī šīs personas vārdā ir nodrošinājusi pakalpojuma sniegšanu un pārstāvējusi to.
3. Piemērojot šo pantu attiecībā uz apliekamā ienākuma noteikšanu no algota darba, piemērojama šā likuma 17.1 panta trešā un ceturtā daļa.
1. Personāla nomai (šā likuma 17.1 panta otrās daļas izpratnē) pielīdzina darbaspēka nodrošināšanas pakalpojumu saņemšanu, ja šos pakalpojumus sniedz mikrouzņēmumu nodokļa maksātājs.
2. Ar darbaspēka nodrošināšanas pakalpojumu sniegšanu šā panta izpratnē saprot tādas tiesiskās attiecības, kurās darba devējs slēdz darba līgumu ar darbinieku, lai to norīkotu uz laiku vai pastāvīgi veikt darbu citai personai, tās labā un vadībā. Ar darbaspēka nodrošināšanas pakalpojumu sniegšanu šā panta izpratnē saprot arī attiecības, kuru ietvaros pastāv vismaz viens no šādiem nosacījumiem:
1) mikrouzņēmuma darbiniekus vai īpašniekus pakļauj tās personas noteiktajai darba kārtībai un rīkojumiem, kuras labā veic darbu;
2) persona, kuras labā veic darbu, nosaka personāla skaitu un kvalifikāciju;
3) atlīdzību mikrouzņēmumu nodokļa maksātājam aprēķina atkarībā no nostrādātā darba laika;
4) persona, kuras labā veic darbu, nodrošina personālu ar lielāko daļu pamatlīdzekļu, darbarīku un materiālu;
5) pēc darījuma būtības var secināt, ka tā mērķis ir aizstāt darba tiesiskās attiecības ar cita veida tiesiskajām attiecībām, lai samazinātu par darbiniekiem budžetā maksājamā iedzīvotāju ienākuma nodokļa un valsts sociālās apdrošināšanas iemaksu apmēru. Par šādu mērķi īpaši var liecināt apstāklis, ka persona — mikrouzņēmumu nodokļa maksātāja darbinieks — pēdējo 12 mēnešu laikā no dienas, kad uzsākta pakalpojuma sniegšana, ir bijusi darba tiesiskajās attiecībās ar personu, kuras labā tā sniedz pakalpojumu (veic darbu), vai arī šīs personas vārdā ir nodrošinājusi pakalpojuma sniegšanu un pārstāvējusi to.
3. Piemērojot šo pantu attiecībā uz apliekamā ienākuma noteikšanu no algota darba, piemērojama šā likuma 17.1 panta trešā un ceturtā daļa.
Ситуация, когда этот Mikrouzņēmums получает деньги только от SIA одного и того же владельца ?
Это искажение конкуренции на рынке. Если у Mikrouzņēmumsа своя деятельность и другие заказчики - нет проблем.
Это искажение конкуренции на рынке. Если у Mikrouzņēmumsа своя деятельность и другие заказчики - нет проблем.
Нет, заказчики разные, но род деятельности один.
Gestija: Paldies, tieši par to arī bija man doma... vienīgais mums sanāk otrādāk - darbinieks visu laiku ir bijis Mikro-darbinieks, un tagad mums ir nepieciešamība lai viņš veic darbiņus arī parastas SIA labā..
Не путайте "работника микропредприятия, который работает на этом МП" с "услугами, полученными от МП".
В июне приняли работника который зарегистрирован как владелец (член правления) МУН в обычное СИА. Сообщения о приеме принято ВИДом, а при сдаче соц,отчета за июнь выдает что у него не зарегистрированы трудовые отношения.
Владельцам МУН можно же работать в другом СИА неплательщик МУН,
Владельцам МУН можно же работать в другом СИА неплательщик МУН,
Tas brīdinājums parādās VSAOI atskaitē pie darbinieka personas koda?
Oscar 12.07.2019 18:26
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Tas brīdinājums parādās VSAOI atskaitē pie darbinieka personas koda?
Да, когда набираю перс.код
Oscar 12.07.2019 19:36
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
А за одно вы не "помните", что большинство МП народилось именно из работников предприятия, которое в момент превратилось в заказчика?
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть