Latviešu valodā
Например: декларация НДС

Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).

Оформление бухгалтерских и товарных документов, устройства регистрации платежей. Документы, удостоверяющие сделки

Telefoniski piedāvātās preces К списку тем

Telefoniski piedāvātās preces
Varbūt kāds kārto grāmatvedību un var pateikt, kādi dokumenti ir pamatā, lai nodotu lietu parādu piedzinējam.

Jāpalīdz pensionāram. Cilvēks vienreiz pasūtījs kaut kādus uztura bagātinātājus ( pirms gada, viss samaksāts) , ik pa brīdim zavna un piedāvā vēl, bet viņš atsaka, neko nepasūta. Pēkšņi zvana no parādu piedziņas kantora,ka parādā 'naudu. Cilvēks šokā! Neko nesaprot. Zvanīju tam kantorim. Jā parādā, esot pirms mēneša sūtījis. Prasu ,kādas pamatojums...atbilde - ir cilvēka vārds, uzvārds , telefons un adrese un viss!!! Tad sanāk ,ja vienreiz esi pasūtījs, tad tev var piedzīt par jebko.
Pieprasīju viņiem srunas ierakstu, kurjera zvanu ( vismaz tel nr., lai var pārbaudīt) un parakstu uz ...pat nezinu kā sauc kurjeriem to ierīci.

Vai tā ir , jeb ir citi dokumenti,ka prece pasūtīta un piegādāta?
Paldies.
Mnbv
Mnbv 19.08.2019 09:39
408 сообщений на сайте

Ответы (11)

http://www.ptac.gov.lv/lv
Allda
Allda 19.08.2019 09:45
2909 сообщений на сайте
Piedraudēju viņiem ar šo.
Pagaidām jau nekas vairāk kā telefona zvans cilvēkam nav, tā kā īsti nekāds pamatojums arī nav. Solīja sūtīt vēstuli
Vienkārši gribētu zināt, kā grāmatveži kārto šādu firmu grāmatvedību.
Paldies.
Mnbv
Mnbv 19.08.2019 09:54
408 сообщений на сайте
Если проблема реальная -вымогают деньги - зачем ИМ чем-то угрожать? Сразу в PTAC или в полицию! И какая разница как ведётся бухгалтерия, если заказ оформлен на старушку, а на самом деле проворовался кто-то из сотрудников фирмы? Вы же не можете проверить документацию фирмы.
Allda
Allda 19.08.2019 10:01
2909 сообщений на сайте
Tikai ar telefona zvanu uz policiju aiziet nevaru. Gaidīšu vēstuli, jo šobrīd nav taustāmu pierādījumu.
Pat nepiefiksēju kā sauc to parādu piedziņas kantori.
Negribu pārbaudit firmas darbību, bet gribu zināt ,kādus dokumentus viņi sniedz parādu piedziņas kanorim kā pamatojumu, lai zinu ko pieprasīt.
Mnbv
Mnbv 19.08.2019 10:21
408 сообщений на сайте
Что мешает позвонить, написать, спросить не на форуме, а тут:

http://ptac.gov.lv/lv/content/kontakti
Allda
Allda 19.08.2019 11:13
2909 сообщений на сайте
Что мешает позвонить, написать, спросить не на форуме, а тут:
Allda 19.08.2019 11:13
Sen jau izdarīs, bet atbilde būs 14-30 dienu laikā.( rakstiska).
Mnbv
Mnbv 19.08.2019 13:20
408 сообщений на сайте
Jāpalīdz pensionāram. Cilvēks vienreiz pasūtījs kaut kādus uztura bagātinātājus ...

Nāk prātā vienīgais sakarīgais padoms - atņemt pensionāram tālruni, lai nevarētu visādus stulbumus pasūtīt.
Citādi jau ar 90 %-iem cīnīties nav iespējams.

Brīnos un nenobrīnīties vien - kā joprojām atrodas cilvēki, kuri pēc uzmācīgās telefoniskās reklāmas kaut ko arī pasūta. Un pēc tam vēl sūdzas uz meklē palīdzību. Pret muļķību zāļu nav, tas sen visiem zināms.

Es ar šādiem zvanītājiem rīkojos vienkārši - 1. Pārtraucu sarunu bez paskaidrojumiem. 2. Nobloķēju šos numurus.
Tādējādi man jau ir bloķēti vismaz 70 numuri.
Neticēsiet, bet palīdz.
Aivars007
Aivars007 19.08.2019 13:49
26981 сообщение на сайте
Pensionāram tas par grūtu - bloķēt telefonā. Un redzot mājās un radiem, viņi tiek 'uzrunāti' ne pa jokam.
Sann
Sann 19.08.2019 14:07
369 сообщений на сайте
Jā, piekrītu , pensionārus viegli apvārdot, bet mēs neviens nezinam ,ko paši izdarīsim 70-80 gadu vecumā.Tādēļ uzskatu, ka ir jāpalīdz šiem cilvēkiem, nevis jālasa morāli. Cilvēks man palūdza, es palīdzu.

Te atbilde no PTAC:
saskaņā ar Parādu ārpustiesas atgūšanas likuma7.pantapirmo daļu, kreditors vai parāda atgūšanas pakalpojuma sniedzējs, uzsākot parāda atgūšanu, rakstveidā paziņo parādniekam (patērētājam) par parāda esamību un aicina labprātīgi izpildīt kavētās maksājuma saistības.
Savukārt, ja patērētājam ir iebildumi pret parāda esamību, tā apmēru un samaksas termiņu, tie ir jānosūta rakstveidā 21 dienas laikā no paziņojuma saņemšanas dienas. Saņēmis parādnieka iebildumus pret parāda esamību vai tā apmēru, kreditors vai parāda atgūšanas pakalpojuma sniedzējs rakstveidā pamato parāda esamību un tā apmēru un, ja parādnieks pieprasa, izsniedz parāda esamību un tā apmēru pamatojošu dokumentu kopijas.

Tātad man jautājums joprojām aktuāls- kādi konkrēti dokumenti ,kalpo par pamatu preces piegādei.
Mnbv
Mnbv 20.08.2019 08:44
408 сообщений на сайте
Nu rakstiet iebildumu pret parāda esamību un pieprasiet parāda esamību un tā apmēru pamatojošu dolumentu kopijas. Tad redzēsiet, ko atsūtīs.
Vinnijsp
Vinnijsp 20.08.2019 09:04
308 сообщений на сайте
Vēl gaidu vēstuli, jo tā nav saņemta. Bija tikai telefona zvans.
Mnbv
Mnbv 20.08.2019 09:23
408 сообщений на сайте

Спасибо сказали

Послать сообщение Добавить в Контакты

Время просмотра сайта без авторизации истекло!

Для дальнейшего просмотра сайта Вам необходимо авторизоваться, либо зарегистрироваться.

Через 10 секунд Вы будете автоматически перенаправлены на форму регистрации.