Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
klients nepieņem rēķinu ar iepr.perioda datumu К списку тем
klients nepieņem rēķinu ar iepr.perioda datumu
Maijā izrakstījām pakalpojuma rēķinu pašvaldībai. Iegrāmatots+PVN deklarācijā maijā.
Augustā atgādinu par neapmaksātu rēķinu. Izrādās, līdz pašvaldības grāmatvedībai rēķins nav nokļuvis.
Nosūtīju vēlreiz to pašu rēķinu, bet atsakās pieņemt ar maija datumu. Prasa septembrī izrakstīt par maijā saņemto pakalpojumu.
Trūkst pieredzes, kā labāk atrisināt šo situāciju..
- Anulēt maija rēķinu, labot pvn deklarāciju un izrakstīt ar septembri jaunu rēķinu?
- To pašu maija rēķinu izdrukāt ar septembra datumu un deklarāciju nelabot? Būs nesakritība.
Ответы (6)
Ar pašvaldībām labāk nestrīdēties. Izrakstiet jaunu rēķinu ar septembri un labojiet deklarāciju. Mazliet vairāk darba jūsu galā, bet ievērojami mazāk visādas skaidrošanās.
Ну вообще-то счет должен быть выставлен в течение 15 дней после оказания услуги. Почему предприятие должно нарушать закон только потому, что в пашвалдибе бардак?
Tās jau tomēr pašvaldības problēmas, ka rēķinu saņemšanas process nav noregulēts.
Kā jūs VID skaidrosiet rēķinu izrakstītu pusgadu pēc pakalpojuma sniegšanas?
Если можете доказать, что счёт им выставлен в мае и они его приняли, но до бухгалтерии не донесли, то ничего не меняете, если не можете доказать факт выставления и получения в мае, то денег не получите пока не выставите счёт текущей датой, они свои ошибки не признают никогда.
Paldies par viedokļiem.
Paraksta par saņemšanu uz rēķina nav, jo pakalpojumu saņem organizācija, kam līgums par finansējumu ar pašvaldību. Attiecīgi katru mēnesi rēķinu iedodam organizācijai, tā nodod pašvaldības struktūrvienībai un tā tālāk uz grāmatvedību. Pirmo reizi kāds posms pazaudējis.
Laikam gatavošu grāmatvedības aktu ar situācijas aprakstu, anulēšu maija rēķinu un izrakstīšu vietā septembrī.
Paldies par viedokļiem.
Paraksta par saņemšanu uz rēķina nav, jo pakalpojumu saņem organizācija, kam līgums par finansējumu ar pašvaldību. Attiecīgi katru mēnesi rēķinu iedodam organizācijai, tā nodod pašvaldības struktūrvienībai un tā tālāk uz grāmatvedību. Pirmo reizi kāds posms pazaudējis.
Laikam gatavošu grāmatvedības aktu ar situācijas aprakstu, anulēšu maija rēķinu un izrakstīšu vietā septembrī.
Pareizākais gājiens.
Vēl jo vairāk, ka tagad ir jau septembris.
Atjēgties un interesēties tomēr vajadzēja ātrāk.
Katrā rēķinā parasti norāda tā apmaksas termiņu (saskaņā ar līgumu).
Ja šis termiņš ir pagājis, jāinteresējas.
Закрыть
Краткое описание нарушения