taxfree tirdzniecība
Uzreiz teikšu, ka prasu šo, jo nav laika pētīt normatīvos aktus - pa diagonāli palasīju un neko nesapratu. Man vieni klienti jautā, kā viņiem būtu jānoformē dokumenti - kases čeks un pavadzīme, ja atnācis pircējs (no trešās valsts) un vēlas izmantot tax free priekšrocības. Iepriekš ar to nav saskārušies un pircējs pārlicinoši stāsta, ka viņš visu pērkot tax free. Kur es saskatu problēmu - mani klienti tirgo mēbeles un es ļoti šaubos, ka tās tiks izvestas.Vai kāds, kas zina, nevarētu pāris vārdos pastāstīt, kā tas prakstiski notiek? Ir kaut kādi speciāli dokumenti, kas jānoformē un atskaites?
Taču tā kā tie klienti ir tādi, kas visu laiku ir parādā par grāmatvedību, man galu galā nav problēmu pateikt, ka man nav laika pētīt viņu jautājumu, jo jāpelna nauda