Piemēram, jūs par vēlu iesniedzat atskaiti, klientam uzliek soda naudu,
Pateikšu arī es ko domāju par šo. Pirmkārt, ja esi tik slinks un nevari iesniegt laikā atskaiti, tad arī maksā sodu. Kāpēc tas būtu jādara apdrošinātājam? Teiksiet, nepietiek laika! Muļķības tās ir. Nevajag sagrābties firmas, ja nevari paspēt visu laikā. Vajag samazināt alkatību un viss būs kārtībā. Mums ir gudras datorprogrammas, bet mēs čīkstam, ka nepietiek laika! Jā, vajag visu savadīt pareizi, un laicīgi, bet tad veido kādu atskaiti gribi!
Aivareno, Jūs tāds naivs esiet, ja domājat, ka par neiesniegtām atskaitēm vispār kāds apdrošinātājs ir plānojis maksāt! Varbūt, ka tajos līgumos kaut kas par to ir minēts, kā jau iepriekš minēju, netaisos tajos iedziļināties. Ja vispār kādai trešajai personai ko maksās, tad tikai nokavējuma naudu, ko VIDs vai kāda cita institūcija uzrēķinājusi. Pašlaik liekas, ka esmu vienīgā, kam bijis apdrošināšanas gadījums, 2018.gadā zinu, ka biju vienīgā, (vismaz Ergo) ko viņi man nemaz neslēpa, jo vispār nezināja, kā rīkoties. No pieteikuma iesniegšanas līdz brīdim, kad trešā persona saņēma zaudējumu atlīdzību (nokavējuma naudu) ,pagāja trīs mēneši kaut gan visu prasīto iesniedzu nedēļas laikā. Un papildus bija jāiesniedz oi, cik daudz dažādu dokumentu!
Un jā, Aivareno, mans klientu skaits ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāms,(pēc Jūsu komentāra, esmu gatava samazināt ):-D :- bet dzīvē gadās arī nestandarta situācijas, kas nav ikdiena grāmatvedim, un tad nu domāju, ja man ir tā OCTA, izmantošu. Būs sliņķim nav viegli