Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
VID vēstulēs noteiktie termiņi К списку тем
VID vēstulēs noteiktie termiņi
Labdien!
Kolēģi, kā Jūs uzskatāt, vai VID savās vēstulēs par papildinformācijas pieprasīšanu PVN pārmaksai nosaka samērīgu informācijas iesniegšanas termiņu? Man visbiežāk tās ir 3-5 dienas. Ja prasa tikai iesniegt kaut kādus rēķinus, tad tas ir normāli. Bet citreiz ir vajadzīgs laikietilpīgāks darbs, kas ne vienmēr ir atkarīgs no grāmatveža, un tās dienas ir par īsu.
Bija tā, ka VID pieprasīja informāciju, uz ko atbildēju noteiktajā termiņā. Paprasīja otrreiz, kam lūdzu pagarināt termiņu par 5 dienām (jo principā tad jau biju atvaļinājumā). VID atbildēja, ka nevar pagarināt termiņu, jo viņiem lēmums jāpieņem 30 dienu laikā saskaņā ar 109.pantu Nu tad kaut ko iesniedzu nākamajā dienā, bet pēdējo dokumentu plānoju iesniegt tajā dienā, kādu biju norādījusi savā lūgumā par termiņa pagarināšanu. Un tieši tajā dienā atnāk VID vēstule, ka atteikta pārmaksa, jo nav visi dokumenti iesniegti.
Bik abidna, ka viņi var lemt 30 dienas, bet mums nosaka 3-5 dienas. Un vai nav tā, ka par papildinformācijas iesniegšanas termiņu tās 30 dienas pagarinās?
Ответы (4)
Просите пересмотреть дело, они заново рассмотрят
Protams, apstrīdēšu. Mani gan vairāk interesē, kādas ir klienta tiesības attiecībā uz VID vēstulē minētajiem termiņiem, kā arī par to, vai VID ir tiesīgs neatļaut pagarināt šo termiņu pēc klienta lūguma. Un kur normatīvie akti to nosaka.
Man vienreiz tā bija, ka VID bija vēstuli ar info pieprasījumu ielicis piektdien pēcpusdienā ar 5 dienu termiņu. Tā kā es biju EDSā un iegāju tā klienta profilā, tad netīšām ieraudzīju. EDS robots atsūtīja paziņojumu tikai sestdienā. Es pirmdienā pazvanīju un pavaimanāju pa šo. Beidzās jau viss labi, bet sanāk, ka ja negrib strādāt sestdienā un svētdienā, tad ir tikai 3 dienas laika.
Nu vispār es uzrakstīju vēstuli VIDam no sevis kā ārpakalpojumu firmas, lai sniedz konsultāciju, uz kāda pamata tiek noteiktas 3-5 dienas, vai VID ir tiesīgs atteikt klienta lūgumu pagarināt termiņu un vai VIDam tajās 30 dienās jāiekļaujas ar visu to, ka klientam tiek prasīta papildinformācija. Un es neuzskatu, ka mums jāstrādā brīvdienās, lai spētu VIDam atbildēt 5 dienu laikā, nav samērīgi šie termiņi.
Piemēram, LADam ir tā, ka viss atrunāts likumdošanā - cik dienas jādod klientam atbildēt, un ka izskatīšanas termiņš tiek pagarināts par papildinformācijas vēstules izsūtišanas-saņemšanas laiku.
Закрыть
Краткое описание нарушения