Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Debitoru parāds.
Uzņēmums uz rēķina izrakstīšanas brīdi ir nodokļu nemaksātājs. Rēķins par sniegtajiem pakalpojumiem klientam izrakstīts 2022.gadā par summu piemēram 3000.00eur. Privātpersonai. Rēķins daļēji samaksāts 2022.gadā. Parāds sastāda 1000,00eur. Parāds nav samaksāts līdz 31.08.2024. Uzņēmums gatavojas maksātnespējas procedūrai. Un izrādās, ka no mūsu puses pakalpojums netika veikts pilnā apjomā. Un klients ir norēķinājies pilnībā un mums nav parādā neko. Atstāt parādu uz “D2311” nevar, jo nav parādā. Uz “bezcerīgajiem parādiem” jāmaksā UIN. Bet uzņēmums šos gadus nav guvis peļņu, ir strādājis ar zaudējumiem. Palīdziet lūdzu saprast kā rīkoties.
Ответы (5)
Kredītrēķinu izrakstīt nevar?
Nodotas gada atskaites par 2022. un 2023. gadu. Precizētās gada atskaites...
Un izrādās, ka no mūsu puses pakalpojums netika veikts pilnā apjomā.
Un gada slēguma inventarizācija klusēja?
Ja jums ir ticami pierādījumi šādam apgalvojumam, ka pakalpojums bija sniegts par mazāku summu un grāmatojums ir nepareizs (parakstīti akti no abām pusēm, kaut kādi līgumi, sarakste, ko varat izmantot, utt) tad grāmatojiet kā iepriekšējo periodu kļūdu (ja pēc jūsu kopējiem cipariem būtiska summa - tad caur pašu kapitālu).
Ja pierādījumu jums šādai idejai, ka pakalpojums bija par mazāku summu jums nav, tad nāksies vien norakstīt un maksāt 25% kā par norakstītu debitoru.
Закрыть
Краткое описание нарушения