Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Rīkojums un pilnvara
Darbinieks ņem preci veikalā (uzņēmuma vajadzībām),par ko samaksā skaidrā naudā.Grāmatvedībā viņam naudu izsniedz,bet kādi dokumenti jānoformē?-rīkojums,pilnvara,...kas vēl?Un kas jāraksta tajos dokumentos?
Jau iepriekš pateicos!
Ответы (8)
darbinieks ir kā avansu norēķinu persona? Ja tā, tad darbinieks par preci paņem attiecīgos dokumentus un ar avansa norēķinu atskaitās grāmatvedībā par izlietotiem līdzekļiem, ko viņam piešķīra.
Tur jau tā lieta,ka darbinieks jau ir nopircis to preci,bet tikai pēc tam sāk domāt,kādus dokumentus vajadzēja noformēt,lai viņš vispār drīkst kaut ko pirkt!
Tad jau man vajag viņu "noformēt" kā avansu norēķinu personu?!Kā to dara?Kādi dok.nepieciešami?
Atvainojos,ka vatrbūt sanāk tāds stulbs jautājums,bet ...kā lai savādāk mācās:))
Vispār jau manuprāt nekādi īpaši dokumenti nav vajadzīgi, varbūt vienīgi direktora rīkojums, ka darbinieks, amats Vārds Uzvārds, personas kods uzņēmumā ir avansa norēķinu persona, kas ir tiesīga ar direktora rakstisku rīkojumu saņemt no uzņēmuma kases naudu saimniecisko darījumu kārtošanai uzņēmuma interesēs par to iesniedzot grāmatvedībā avansa norēķina pārskatu par katru mēnesi līdz noteiktam datumam.
Paldies,Cleo!Man te mēģināja "iestāstīt",ka vajadzīga arī pilnvara,lai var izņemt to preci.Manuprāt jau arī pietiek ar to rīkojumu.
Jauku dienu:))
Pilnvara parasti ir vajadzīga, kad par preci tiek samaksāts ar pārskaitījumu, un darbinieks tikai izņem preci no pārdevēja. Ja darbinieks pats maksā skaidrā naudā, tad pilnvara nav vajadzīga.
Paldies,Martinas arī Jums!Ievedāt man kaut kādu skaidrību šajā jautājumā.
Jauku dienu:)))
Вообще-то в методике должен быть описан порядок расчетов с подотчетными лицами. Распоряжение - о том, какие конкретно люди имеют право получать деньги и в какие сроки должны отчитаться.
un katreiz, kad mainās darbinieki (aiziet no darba)- avansa norēķinu personas - tiek pārrakstīts nolikums par norēķinu kārtību ar avansa personām? Manuprāt nolikumā ir pati kārtība kā tas notiek, bet vārdi uzvrādi figurē rīkojumos. Bet varbūt es kļūdos un visi taisa grozījumus metodikā. Nez, personīgi es tā nedaru, ar rīkojumu noteikta ir avansa norēķinu persona, ja persona no darba aiziet, attiecīgi ar citu rīkojumu tiek noteikta jaunā avansa norēķinu persona.
Закрыть
Краткое описание нарушения