ieņēmumu-izdevumu uzskaites žurnāls
Labdien,Cienijāmie kolēģi!Ļoti ceru uz Jūsu palīdzību!
Kārtojot ieņēmumu-izdevumu uzskaites žurnālu pašnodarbinātai personai , kredītiestāžu kontu ailēs ierakstu ieņēmumus un izdevumus atbilstoši bankas konta izdrukai, bet direkors par čekiem norēķinās skaidrā naudā,kā būtu labāk noformēt tās naudas saņemšanu kasē,kuru viņš it kā saņem čeku apmaksai,vai vienkārši ar kases ieņēmumu orderi (tad pamatojoties uz ko es ielieku naudu kasē?),vai jābūt kādam citam dokumentam? Un vai drīkst uz visiem čekiem uzrakstīt vienu avansa norēķinu mēnesī,vai vajag katru parādīt atsevišķi?
Jau iepriekš esmu Jums pateicīga!!!