Latviešu valodā
Например: декларация НДС

Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).

Налоги и пошлины

Kā pareizi norakstīt atlikušo summu no bilances posteņa К списку тем

Kā pareizi norakstīt atlikušo summu no bilances posteņa
SIA iznomāja ēku savas pamatdarbības veikšanai no īpašnieka fiziskas personas un norādītajā ēkā izdarīja kapitālo remontu saskaņā ar nomas līguma noteikumiem. Šie noguldījumi uzskaitē tika novērtēti kā nākamo periodu izdevumi un pa vienādām daļām tika norakstīti uzņēmuma saimnieciskās darbības vajadzībām nomas termiņa laikā.Līgumā paredzētais laiks 10. gadi ( līdz 2009. gada 15. martam). Izdevumos norakstīti 227985,55 LVL, kā nākamo periodu izdevumi paliek summa 236312,61 LVL. 2005. gadā nomas līgums būs pārtraukts, jo ēkas īpašnieks pieņem lēmumu pārdot šo ēku ar zemi citam uzņēmumam.

Kā pareizi norakstīt atlikušo summu 236312,61 LVL no bilances posteņa "Nākamo periodu izdevumi" uz izdevumiem? Vai šī izdevumi samazinās ar UIN apliekamo peļņu, vai jāmaina iepriekšējo gadu UIN deklarācijas, palielinot iepriekšejos gados norakstītās summas?
Ll9
Ll9 08.08.2005 10:50
126 сообщений на сайте

Ответы (4)

Что написано в договоре аренды по поводу капитального ремонта?

Likums par uzņēmumu ienākuma nodokli.

13.pants Pamatlīdzekļu nolietojuma un nemateriālo ieguldījumu vērtības

norakstīšana, aprēķinot apliekamo ienākumu.

Ja pamatlīdzekļi ir nomāti bez izpirkuma tiesībām un tie pēc nomas termiņa izbeigšanās jāatdod īpašniekam, kā arī ja nomas līgumā ir paredzēta pamatlīdzekļu rekonstrukcija, uzlabošana vai atjaunošana, šo izmaksu summa nomniekam jānoraksta vienlīdzīgās daļās atlikušajā nomas periodā. Ja saskaņā ar līgumu iznomātājs kompensē nomniekam šīs rekonstrukcijas, uzlabošanas vai atjaunošanas izmaksas, šī izmaksu summa jāiekļauj nomnieka apliekamajā ienākumā.

(9) Ja nomnieks veic iznomāto pamatlīdzekļu rekonstrukcijas, uzlabošanas vai atjaunošanas darbus, kas nav paredzēti nomas līgumā, vai ja nomas līgums nav noslēgts, nomnieka apliekamais ienākums tiek palielināts par šo rekonstrukcijas, uzlabošanas vai atjaunošanas darbu izmaksu summu.
Bastet
Bastet 08.08.2005 11:17
3728 сообщений на сайте
Если в договоре все это предусмотрено, то оставшуюся сумму просто списываете в расходы.
Albina
Albina 08.08.2005 11:38
64790 сообщений на сайте
Manuprāt visu atlikušo summu jānoraksta uz izdevumiem no posteņa nākamo periodu izdevumi tekošajā gadā. Nekādi iepriekšejie periodi nav jāmaina , tas ieies tekošā gada P/Z aprēķinā un UIeN DEKLARĀCIJĀ neparādās.
Ilma
Ilma 08.08.2005 11:40
30495 сообщений на сайте
Es izdevumus, kas saistīti ar nomātā pamatlīdzekļa kapitālo remontu, kontēju kā "ieguldijums nomātajos pamatlīdzekļos", bilancē tas parādās Aktīvā pie ilgtermiņa ieguldījumiem. Iekārtoju uzskaites kartiņu (tādu pašu, kā PL uzskaites kartiņa) un visas darbības (norakstšānu pa daļām uz izdevumiem u.t.t.) veicu tāpat, kā ar pamatlīdzekļiem
Nata25
Nata25 08.08.2005 12:02
315 сообщений на сайте

Спасибо сказали

Послать сообщение Добавить в Контакты

Время просмотра сайта без авторизации истекло!

Для дальнейшего просмотра сайта Вам необходимо авторизоваться, либо зарегистрироваться.

Через 10 секунд Вы будете автоматически перенаправлены на форму регистрации.