HansaWorld grāmatvedības programmas produkti
Cien. kolēģi un amata - domu biedri!Gribēju jums visiem ierosināt tēmu vai pastāstīt par to kā da attieksme ir pret klientiem HansaWorld organizācijai, kas izplata savas grāmatvedības programmas un tās dīleriem BSM Konsultanti.
Ja kāds no jums vēlas izmantot šo te produkti, mana pieredze ir tik negatīva, ka tādas zīmes matemātika pat nav! Attieksme , melošana un nepārytraukta izvairīšanas no jautājuma risināšanas ir viņu galvenais sauklis. Mēneša garumā centos sazvanīt BSM Konsultantu darbinieku Ansri Sīli, bet viņs pat tik bērnišķigi, ka neceļ klausuli vai nepārtraukti melo, ka pārzvanīs, bet neko nedara situācijas risināšanā. Pašā HansaWorld Latvijas pārstāvniecībā dažādi darbinieki Jānis, Rita un citi nepārytraukti divu mēnešu garumā nespēj sazināties ar savu priekšnieku Edmundu, kurš vai nu slimo, vai ir prom, vai mācās, bet divu mēnešu laikā neierodas darbā. Par ko viņam maksā????
Problēma ir tā, ka iegādājoties programmu par dārgu samaksu man netika dota iepēja šo programmu apskatīt , izmēģināt DEMO versiju kādu laiku un tikai tad par to samaksāt. Līdz ar to paļaujoties uz Andra Sīļa spēju pārliecināt, noticēju,ka programma būs piemērojama manai grāmatvedības sitēmai. Taču dzīvē izrādījās citādi, jo elementāras lietas, kas ir nepieciešamas visas ir jāpielāgo par atsevišķu samaksu un līdz ar to manai firmai tas ir nederīgi! Jo maksāt vēl un vēl nezinot galu , mēs vēl to nevaram atļauties!
Gribēju sazināties un šo lietu atrisināt atsakoties no programmas, jo no iegādes brīzā nebija nemaz pagājuši vēl divi mēneši, bet tas nebija iespējams - kā jau iepriekš lasīju.
Cien, kolēģi! Ja vēlaties iegādāties no šā dīlēra kādu produktu vai no Hnsa World, tad vairākas reizes pārliecinieties - vai nav citas alternatīvas, lai nevajadzētu pašiem būt vīlušies un skumji, ka par jums neviens necenšas rūpeties, ja reiz esat klienti!
Daiga