Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоговые конвенции, оффшоры, нерезиденты, свободные экономические зоны, таможня
Покупка земли у нерезидента- срочно!!!!!! К списку тем
122 сообщения на сайте
Ответы (26)
Можно потом задекларироваться и заплатить 25% с разницы.
28223 сообщения на сайте
par iedzīvotāju ienākuma nodokļa aprēķināšanas kārtību
no nerezidentu – fizisko personu ienākuma
28. Nerezidenta ienākums no Latvijas Republikā esoša nekustamā īpašuma atsavināšanas ir apliekams ar nodokli pēc divu procentu likmes izmaksas brīdī no izmaksātās atlīdzības apmēra, ja šo ienākumu izmaksā Latvijas Republikā reģistrēti komersanti, kooperatīvās sabiedrības, nerezidentu (ārvalsts komersantu) pastāvīgās pārstāvniecības, iestādes, organizācijas, biedrības, nodibinājumi un fiziskās personas - rezidenti, kuri reģistrēti kā saimnieciskās darbības veicēji. Nodoklis no šāda ienākuma tiek ieturēts neatkarīgi no tā, cik ilgu laika periodu nekustamais īpašums bijis nerezidenta īpašumā.
122 сообщения на сайте
122 сообщения на сайте
А ваш нерезидент может сдать декларацию о доходах, и ему вернут разницу между 2% от суммы продажи (удержанную у него и перечисленную гос-ву)и 25% от дохода от продажи. 2% -это по сути аванс ПНН (с переплатой).
122 сообщения на сайте
7) atlīdzības par Latvijā esoša nekustamā īpašuma atsavināšanu — 2 procenti no atlīdzības summas;
На мой взгляд,речь идет об удержании 2 % только с лиц,занимающихся хоз.д-тью.
А вот из Правил КМ по прим.ПНП:10. Likuma 3.pantaceturtajā daļā minētie rezidenta vai pastāvīgās pārstāvniecības maksājumi nerezidentam ir uzskatāmi par nerezidenta Latvijā gūtajiem ieņēmumiem neatkarīgi no minēto maksājumu veikšanas vietas. Veicot maksājumus nerezidentam – fiziskai personai -, uzņēmumu ienākuma nodokli ietur, ja nerezidenta - fiziskas personas - Latvijā gūtais ienākums neveido ar iedzīvotāju ienākuma nodokli apliekamo objektu.
(Ar grozījumiem, kas izdarīti ar MK 25.06.2002. noteikumiem nr.255, kas stājas spēkā no 29.06.2002.)
Если учесть,что с 01.01.06.г.методички СГД в Латвии носят лишь рекомендательный характер (т.е.ссылаться на них нельзя при совершении сделки,тем более с нерезидентом),удержание ПНП 2% с физ.лица выглядит весьма спорно.
148 сообщений на сайте

Все беру еще десять фирм - начинаю копить деньги