Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Kokmateriālu reģistri
Kā tad īsti ir, skatos katrs grāmatvedis dara savādāk....
vai tiešām jātaisa atsevišķi reģistri saņemtajiem kokmateriāliem, pakalpojumiem un ar 0% likmi un tas pats ar izsniegtajiem.
Es visulaiku taisīju excelī kokmateriālu pavadzīmju sarakstu, kur viss ir kopā un iet bpēc kārtas pa numuriem-gan pakalpojumi, gan piegāde. Un man ir 2 atsevisķi reģistri-saņemtajiem un izsniegtajiem un man tur viss ir norādīts, gan PVN, gan darījuma apraksts. Vai es daru pareizi/nepareizi un vai VID piesienās reģistru "pareizajai" formai?
Ответы (13)
Я заполняла в одном регистре и поставки, и услуги.
Ja izlasa VID 681 noteikumus, tad atsevišķi. Tie gan ar 01.01.2006 vairs nav spēkā, bet rekomendējoso raksturu saglabā.
Daru kā Irena22 - vienā sarakstā gan piegādes gan pakalpojumus.
kārtoju uzskaites žurnālu, kur ir gan saņemtās KTPR, gan izsniegtās - numurs pēc kārtas, datums, darījuma partneris, darījuma raksturs, KTPR datums, sērija, numurs, vērtība bez PVN, PVN summa, kopsumma, piezīmes.
Par cik man ir cirsmu izstrādes, tad atsevišķi kārtoju cirsmas uzskaites reģistru (glabātuvē ir paraugs). Atsevišķos VID metodikā piedāvātyos reģistrus nekārtoju, jo 'būtībā neredzu nepieciešamību (pietiekoši daudz reizes jau jāpiereģistrē viena un tā pati KTPR : žurnālā, cirsmu uzskaites reģistrā, PVN deklarācijas pielikuma sarakstā un grāmatvedības datorprogrammā). Kā arī piefiskēju vēl KTPR izlietojuma žurnālā.
Nu skaidrs, tad es neesmu vienīgā, kas dara "nepareizi"
Бывали проверки, но претензий по поводу ведения совместного учета накладных за товар и услуги пока (тьфу-тьфу) не было.
kāpēc tad nepareizi? MK 181 noteikumos ir teikts 26. Katrā kokmateriālu izsniegšanas (saņemšanas, uzglabāšanas) vai pakalpojumu sniegšanas vietā saņemtās un izsniegtās pavadzīmes-rēķinus to saņemšanas vai izsniegšanas dienā lietotāja apstiprinātās atbildīgās personas reģistrē pavadzīmju-rēķinu reģistrā, norādot vismaz šādu informāciju:
26.1. ieraksta datums un kārtas numurs;
26.2. pavadzīmē-rēķinā norādītais darījuma partneris;
26.3. pavadzīmes-rēķina datums, sērija un numurs;
26.4. darījuma raksturs (saskaņā ar šo noteikumu 5.punktu);
26.5. darījuma kopsumma bez pievienotās vērtības nodokļa;
26.6. pievienotās vērtības nodokļa summa (ja tāda ir);
26.7. darījuma kopsumma ar pievienotās vērtības nodokli.
nav noteikumos teikts, ka reģistram jābūt atsevišķam, bet domāju nav aizliegts vest arī atsevišķus reģistrus. VID metodiskajos norādījumos tādi reģistri parādījās pašā sākumā, jo arī PVN deklarācijas pielikumam no sākuma bija tāda izskata saraksta pielikumi (atsevišķi par piegādēm un pakalpojumiem, saņemtiem, sniegtiem). Vēlāk saraksts tika pamainīt un visas KTPR rakstīt vajadzēja jau vienā sarakstā.
Āaa nu skaidrs, jo man pašai kaut kur galvā palicis, ka lasīju, ka vajag atsevišķi un tad daži man pazīstami grāmatveži vēl joprojām dara pa vecam.
Отдельно учитываются накладные по дереву и по услугам в приложении к НДС декларации (точнее говоря, показываются отдельно суммы по этим накладным).
nezinu kurš to prasa, bet man neprasa atsevišķi uzrādīt pielikumu par kokmateriālu piegādēm un pakalpojumiem, viss vienā sarakstā, bet pašā pielikumā summas jāsaliek tikai pa attiecīgajām rindā - saņemti koki vai saņemti pakalpojumi, realizēti koki vai sniegti pakalpojumi.
Инара, я именно это и имела в виду: pašā pielikumā summas jāsaliek tikai pa attiecīgajām rindā - saņemti koki vai saņemti pakalpojumi, realizēti koki vai sniegti pakalpojumi.
А я делаю отдельно именно из-за распечатки приложений.
Ja tozhe ucet nakladnih vedu vmeste, i nikto ne pridiralsa, pravda v programme pomecaju, chto uslugi, chto tovar. Kak raz dlja raspecatki prilozenij.
Закрыть
Краткое описание нарушения