Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Pakalpojuma sniegšanas datums un PVN К списку тем
Pakalpojuma sniegšanas datums un PVN
Mums ir tā, ka darbinieki: 1.izdaradarbu (daudz sīku remontdarbiņu), aizpilda tehniskās apkopes aktu;
2.uztaisatāmi;
3.tosdokumentus atved man, es uztaisu pieņemšanas-nodošanus aktu, izrakstu rēķinu.
Es rēķinu drīkstētu rakstīt (PVN!) tikai tad, kad ir parakstīts pieņ-nod akts, t.e. sniegts pakalpojums, vai ne? Bet tad puišiem sanāktu baigā braukāšana-pie klienta izdarīt darbu, tad pie manis, tad atkal pie klienta ar dokumentu paku utt..
Man šis, jūtu, var sagādāt problēmas, jo reti, bet ir gadījies, ka aktu paraksta nākamā mēnesī, bet es jau nodokli esmu samaksājusi, vai arī - parakstītu aktu tā arī neatgriež, bet rēķins ir izrakstīts.
Ko jūs man varētu ieteikt, kā sakaŗtot un optimizēt šīs lietas? Pieprasīt, lai akti ir parakstīti, pirms izrakstu rēķinu?
Ответы (8)
А почему нельзя их послать к клиенту сразу со всеми документами? Если не подпишут акт, то счёт можно и аннулировать.
Tapēc, ka sniedzot pakalpojumu (pie klienta), nekad nevar zināt, cik apjomīgs šis darbs būs, tātad tāme top tikai tad, kad puiši atgriežas pie datora, lai to uztaisītu+ nodošanas aktu. Ērtības labad uzreiz arī rēķinu.
Может, можно им какую-то "заготовку" дать с собой, которую они руками у клиента заполнят? А то очень уж много времени теряется.
Jā, laiks, benzīns braukāšanai utt.
Njā, tieši par to arī iedomājos - un tad kā no klienta atpakaļ, tā jau ar parakstītiem dokumentiem un rēķinu es izrakstu un aizsūtu pa pastu. Es gan nezinu, kā būs ar tāmi, viņi taču pēc tam tikai parēķina izdarīto un vēlamo peļņu, diez vai tas pie klienta iespējams!
Может, тогда всё посылать по почте? Дешевле выйдет.
Грустно , что кроме бухгалтера на фирме никто не может счёт выписать.
Domāju, ka sūtot pa pastu aktus u.c.dokumentāciju, klients to var neparakstīt un neatsūtīt atpakaļ. Tā darbs būs sen izdarīts, izdevumi radušies un rezultāta nekāda. Vispār man pirmdien puiši būs jānostāda fakta priekšā, man nekas cits neatliek kā apgrūtināt viņu darbu, lai savu darbu varētu organizēt pēc likuma, nepatīk man tas pakalpojuma sniegšanas datums, uzdzen stresu.
Labi, ka šitā iet tikai 2.mēnesi (jauna firma), tad vēl varu visu sakārtot, lai neaiziet baigākā bardakā.
Закрыть
Краткое описание нарушения