Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Klients neatzīst saņemtu pakalpojumu-nemaksā К списку тем
Klients neatzīst saņemtu pakalpojumu-nemaksā
Labdien!
Palīdziet ar padomu - kā panākt,lai klients atzīst piestādīto rēķinu un samaksā.
Klientam piestāda rēķinu par sniegtu pakalpojumu. Klients panjem rēķinu. Pēc nedēļjas atsūta pretenziju, ka neatzīst rēķinā norādīto summu un ka dalju no pakalpojumiem neviens nav saņēmis.
Pakalpojums tiek sniegts konsultāciju veidā, līgums ir, nav abpusēji parakstīta stundu reģistra.
Ir iespēja pierādīt,ka konsultācija ir sniegta.
Kā rīkoties, lai saņemtu savu naudu? Kur meklēt palīdzību šādā situācijā?
Pie juristiem? Pie paraada piedzinējiem?....???
Paldies, ja varēsiet palīdzēt.
Ответы (2)
Padoms tikai "uz nākotni"
- nopietns līgums, kas paredz visas procedūras;
- paraksti par izpildītiem darbiem;
- termiņu ievērošana.
Iepējams, ka būs jarisina šī problēma arī tiesā.
Diemžēl, par pieredzi tik tiešām jāmaksā.
Domāju, ka var sākt ar oficiālu vēstuli (ierakstītu vai labāk - ar notāra apstiprinājumu).
...ir tādas inkasso kompānijas, kas speciāli nodarbojās ar parādu piedziņu.Palasi vienā no žurnāla "Bilance" numuriem ir raksts ar nosaukumu(man ir kserokopija, tāpēc nepateikšu numuru)"Aktīvais maksājums-kā izvairīties no kļūdām un sekmīgi risināt ar debitoriem saistītās problēmas"
Закрыть
Краткое описание нарушения