Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Vai kāds lieto Hansa Financials no forumiešiem? К списку тем
Vai kāds lieto Hansa Financials no forumiešiem?
Ir zināmas grūtības darbā ar šo sistēmu, kura izrādās ir stipri nepilvērtīga.
Un otrs jautājums - kā Jums notiek komunikācija ar uzturētāj-firmu?
Ответы (31)
Hansa Financials - ir diezgan paveca programaas versija... pashlaik ta saucas HansaWorld Enterprise un neesmu dzirdejusi no saviem kleintiem ka ta ir NEPILNVERTIGA ...
Es esmu - apkalpojosha firma, viena no... ja ir jautaajumi droshi rakstiet palidzesiim.
Labprāt padiskutētu un pastāstītu par 10 gadu negatīvo pieredzi ar apkalpotājiem.
Ja gribu , lai izlabo programmas kļūdas, man par to jāmaksā pašai (piemēram nepareizi skaita santīmus un PVN ir kļūdas 1-2 sant). Un kad saku, ka gribu šo naudu pieprasīt no Hansas biroja, man pastāsta, ka "mēs jums pārdodot programmu prezentējam un atstājam testēšanai, tātad jūs esiet nopirkuši to ko esiet šādā gatavības pakāpē". Tas nekas, ka gadā par uzturēšanu pārskaitu pie 2000Ls, tas izrādās ir tikai jauno versiju ģenerēšanai.
Vienmeer atverti diskussijam, un noteikti meginasim palidzet ja ir tada vajadziba! Dzoshi rakstiet zvaniet!:-)
pilnīgi piekrītu Widaga - kaut kas briesmīgāks par Hansu tiešām nav redzēts.
Loti skumji to dzirdeet! Bet Proecina arii tas ka ir simtiem pozitivas atsauksmes!
Varbuut vajag palidziibu??;-)
nu nezinu kam gan ir taas pozitiivaas atsauksmes? Firmaam kuraam nav noliktavas uzskaite un straadaa ap 20 cilveekiem? Piekriitu - mazam uznjeemumam un vecaa!!!! versija ir ok, bet tikko paraadaas kas sarzhgjiitaaks - Hansa juudzaas nost (straadaaju ar sho murgu - diemzheel!! no 1998.gada) Par veco versiju tieshaam nevaru suudzeeties, vieniigais ar ko saskaaraamies - saniedzot noteiktu apjomu (2GB, ja pareizi atceros) Hansa vienkaarshi iestreega un viss, un vairs nebija atdziivinaama.
Ziniet, man vispār radās "spalvaina"ideja- izveidot Hansas lietotāju klubiņu un apvienoties problēmās, lai mēs katrs nemaksātu par vienu un to pašu problēmu atrisināšanu.Domāju, ka kļūdas Hansā ir visiem vienādas, jautājums cik mēs pieciešam un kas konkrēti mums ir aktuāli. Bet programmai ir jāpilda minimālās likumdošanas prasības !!!! Un jāmaksā būtu tikai par manām "individuālajām vēlmēm" pēc īpašām atskaitēm vai īpaša noformējuma. ĀrprāC, kā gribas pret šo nepelnīto naudas kāšanu cīnīties!
Programma ir riks, un tai nav nekas japild.... bet viss ar jebkuru programmu ir atkarigs no konsultanta kursh apkalpo! Un ticiet man ta ir pielagojama sisteema - kur var izdarit VISU lai lietotajs butu laimigs!!!!!
Par DB apjomu - 2 GB - bija loti vecai versijai = 2000 gadaa.... bet mes dzivojam 2007 gadaa, un ta sen nav patiesiiba!
Klubs - ir bala ideja!
to Julijabr. Mes jau katrs reklamejam to, ko pardodam, pat tad ja neesam paarliecinaati par kvalitaati
5zvaigznju pulveris arii "izmazgaa" visus traipus
Un par DB - es jau teicu, ka vecajai versijai bija 2 GB, bet taa tomeer darbojaas! ko nevar teikt par nez cik reiz "uzlaboto" jauno.
To Jukka:
Ka jau es mineju Programmatura ir tikai RIKS, loti daudz IT sfera atkariigs no konsultantiem!
Ja jus neesat apmierinati varetu but vairakie iemesli:
1. Nepareiz Softs ir iegadats;
2. Nepareizi noformuleti uzdevumi pie ievieshanas;
3. Nepietiekoshi professionalas konsultacijas.
Esmu stradajusi ar loti daudzam programmam - katrai ir savas priekshrocibas un minusi...
Tikai velejos teikt ja vajag palidzibu - meginashu palidzeet!:-)
Tikai nevajag! Ir lietas, kurām defaultā ir jāstrādā atbilstoši LR likumdošanai šajā tirgū. Ja izrakstot rēķinu un pavadzīmi, atšķiras PVN par 1sant., tā nav māna iegriba. Kāpēc man par šādas kļūdas labošanu jāmaksā no savas kabatas? Vai, piemēram, PVN pielikumā , ja rēķina nummurā ir burti, programma to nodefinē par pavadzīmi? Ja es gribētu to PVN ar puķītēm apzīmēt, tad es saprotu, ka tie ir mani "vipendroni", bet ja ir pamatlietas- elementāra matemātika, jeb elementāras likumdošanas prasības, to nu programmai būtu jānodrošina. Pārejot uz 5.2 versiju, izdrukājot pavadzīmi, pa veidlapu sāka mētāties random cipariņi. Apkalpotājam acis palika kantainas, no kurienes. Un atkal- es maksāju par apkalpotāja laiku nieka 40/ls stundā. Bet tur nu nekāda sakara nav ne ar Softu, ne uzdevumiem pie ieviešanas.Un, cik tad nu tie zinošie apkalpotāji jūsu rindās ir palikuši? Liela daļa jau ir aizbēguši , paši neizturot šo augšas attieksmi pret klientu (arī jūsu vadības laikā). Strādāju ar Hansu jau 11.gadu bet sajūta ka tevi iedzinuši stūrī un drāž nekur jau nepazūd. Nē, viss ir kārtībā, tikai maksā... Beidzot, šķiet esmu tikusi pie normāla apkalpotāja, kurš arī kaut ko jēdz. Nerunāju no zila gaisa, puds sāls jau būs izēsts. Gadā par apkalpošanu samaksāju 2000Ls tikai HansaWorld kantorim + X ls dīleru izsaukumi uz programmas gļukiem. Ja nebūtu tik daudz naudas ieguldīts pie pirkšānas, droši vien mainītu nost. Cik man zināms, arī vēl daža laba cita liela firma ir nomainījusi jau kādu ceturto apkalpotāju... bet labāk jau nepaliek.
Widaga, padalies, lūdzu- kurš ir tas labais kantoris (apkalposanas). Tevis aprakstītajam, piekrītu, tiešām parasta LR likumdošanas piemērošana Hansas apkalpotājiem ir ķīnas abece
to Widaga:
Esmu parliecinata ka izmantojat veco versiju...
neviens nesaka ka apkalposhana vai konsultaacijas ir Leets prieks, bet kursh griib straadaat par minimalo algu... un ar inflaciajs raditaju musu valsti ari ta ir ka ir...
Labais kantoris - ir tas kuram pashlaik ir laiks jus apkalpot un tas ar kuru jus varat runaat viena valoda, tas ir cilveka faktors... TERA, BBS, BSM, GRASKO un mees uzskatu ka esam labi! tikai katram ir jaatrod savu konsultantu!
Kāpēc tad jūs ar tādu mēslu strādājat? Sen par to apkalpošanas maksu jaunu būtu iegādājušās nekā nervus bendējušas 10 gadu garumā!!!
Strādājam tāpēc, ka ir iespējamsas arī daudzas citas lietas, kuras ir tieši Hansai.Beztam, programma ir ātra. Man bij haltūra ar Tildi- bez nerviem paliku.Un, Jūlij, nestāstiet, ka programma ir tikai rīks- viņai IR JĀNODROŠINA elementāro atskaišu iespējas , kuras ir nepieciešamas LR. "Rīks" viņa ir tikai priekš manu īpašo vēlmju pielāgošanas. Matemātika pavadzīmēs un PVN deklarāciju pielikums, izlietoto pavadzīmju atskaites - tā ir pamatprasība, kura visiem lietotājiem ir vienāda. Tas ir MINIMUMS.Savādāk sāk likties, ka mums vienkārši pārdod alfabētu. Tas jau arī ir tikai Rīks. Strādāju ar 5.1 versiju. Nejūtos nokavējusi neko. Ar katru nākamo versiju ir sīkas lietas, kuras bija iepriekšējā versijā, bet jaunajā nav, jeb strādā nekorekti. Kāpēc man būtu jāskrien pakaļ jaunākajām versijām ? Lai maksātu no savas kabatas par jauno programmas kļūdu labošanu? Labāk lai citi to galvu atsit. Bet tas, ka lietotājiem būtu jāapvienojas, lai vienādās kļūdas labotu 1x, nevis 25x- tjipa katram atsevišķi, tas gan man miera nedod.
1. lai cik tas arī dīvaini neizkalusītos, programmai tiešām jāatbilst likumdošanas prasībām;
2. ja arī vienā programmas versija ir kaut kāda nopietna kļūda nākamajās tā ir izlabota(te jums ir iespējā pāriet uz to vai lūgt konsultantam to salabot par naudu)
3. cik no jums ir dzirdējuši atsauksmes ar Oracle, SAP, Scalu, Axaptu, kur apkalpošanas cenas ir 2tik augstākas(izmaiņas tiek rēķināts 100K pirmajām divām un 10K otrajām) + ieviešana ilgs gadiem, testēšana ir pamatu pamats un kļūdas nenormālos apjomos tiek labotas visā projekta laikā un arī pēc tam.
Navision un Hansa ir mazāka mēroga, bet principā tas pats. Ja gribat, lai viss strādā, nāksies kārtīgi ieviest(jā, tas ir nepieciešams un bieži maksā tik pat cik pati programma) nāksies testēt vai viss strādā, kā vēlaties un nāksies labot, pārveidot, ja kaut kas nav pa jūsu pratam.
Process nav ne viegls, ne lēts, bet veicot to kārtīgi jūs būsiet tālu priekšā konkurentiem!
Widaga, ja gribat atrisināt problēmu, atrodien Hansas biroja numuru un pazvaniet dīleru vai projektu vadītājiem, nevis tērējiet spēkus te. Es zinu vairākus līdzīgus gadījumus, visi, kas ir gribējuši ir atrisinājuši savas problēmas.
Detaļās nezinu, bet parasti jaunas versijas dod jaunas iespējas biznesam(ja ne, tad pāriet nav vērts), tās vajag atrast un izmantot!(esat mēģinājuši palaist neapmaksāto rēķinu žurnālu uz telefona?!?)
Widaga
ziņojumu: 13
"Man bij haltūra ar Tildi- bez nerviem paliku", droši vien tāpēc bez nerviem, ka štruntīgs strādātājs esat ja jau nevis strādājāt tajā uzņēmumā bet gan haltūrējāt!
viedoklis no malas: skopais maxā divreiz
Andazam, par to štruntīgumu atļaušos pasmaidīt- esmu grāmtvede jau 20 gadus. Galvenā grāmatvede-15 gadus. Manā pārziņā ir uzņēmums -lielais nodokļu maksātājs. Bilances šogad nodevu 9. Nu nesūdzos vēl par savu tempu. Tieši otrādi, bez šī sava tempa neko tādu pavilkt nevarētu. Un man ir svarīgs programmas ērtums. Izmēģinot arī citas programmas,par ērtu atzīstu Hansu. Zem četrām acīm parunājot ar dīleriem, visi piekrīt manai nostājai, bet paši neko nevar ietekmēt, jo augšas uzņēmums Zviedrijā arī uzliek "Nikolaju"mazajai Latvijai. Uz jauno versiju bija jāpāriet piespiedu kārtā - citādi vairs nedeva atslēgu lietošanai. Bez tam, nevajag neapmaksāto rēķinu žurnālu uz telefona, labāk sakārtojiet pamatlietas. Un visiem kopā, nevis lai katrs klients labo to no jauna par atsevišķu samaksu.
Yansim - tā arī nesapratu, kur šeit parādās skopuma pazīmes..:) Hansa nav no lētā gala. Tāpēc jau arī nemainam, ka ieguldīti padsmit tūkstoši. Tos pašus vēl kaut kā jāatpelna.
Mēs arī ar Hansu strādājam jau kopš 1999.gada Varu tikai piekrist jau izskanējušam viedoklim.
Mums arī ar HansaWorld Latvia ir galīgi nekāds.... Pilnīgi atbalstu Hansa lietotāju klubiņa ieviešanu. Varbūt kopīga diskusija kaut ko uzlabos.
Jāpiebilst, ka konsultācijām gan izmantojam BBS un esam ar viņiem apmierināti. Taču ir jautājumi, kas diemžēl nav BBS kompetencē.
Piemēram, patreiz HansaWorld no mums grib dabūt naudu par kautkādu HW Enterprise standarta servera uzturēšanu. Vai mums būtu jāmaksā par produktu, kuru mēs neesam pasūtījuši un negrasamies izmantot? Vai vēl kāds no jums ir saskāries ar šādu situāciju?
Закрыть
Краткое описание нарушения