Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Pamatlīdzekļu norekstīšana К списку тем
Pamatlīdzekļu norekstīšana
Pirmo reizi saskaros ar šādu situāciji: Iepriekšējais grāmatvedis 2001.gadā pēc vienas PPR saņemot datoru un kompjūteru izveido VIENU p-ļu uzskaites kartīti (dators+ printers). 2003.gadā tiek uzstādīta grāmatvedības programma: summu "vecais" grāmatvedis pievieno klāt datoram+ printerim. Uz 01.03.2007. grāmatvedības uzskaite pēc kartītes viss ir pilnībā noamortizēts. Jaunais vadītājs nolemj norakstīt tikai datoru, kā morāli novecojušos (printers strādā un grāmatvedības programma arī). Kā jūs domājat, kā pareizi to izdarīt grāmatvedībā:
1. Grāmatvedim no kartītes izvilkt tikai datora vērtību un noarakstīto daļu, to tad arī atspoguļot D-129. K-12., atstājot uzskaitē D12.. datora un grām.programmas sākotn.vērtību un K129.- norakstīto datora un grām.progr.vērtību.
2. Norakstīt visas kartītes summu (datros+ printers+ gram.programma). Grāmatvedibas uzskaitē neatstājot neko.
Ответы (5)
Ja jūs ar programmu strādājat, tad to nevar norakstīt.
2001.g.īsti nebija nekādas skaidrības par datortehnikas un programmu uzskaiti, nav ko pārmest iepriekšējam grāmatvedim.
Rakstiet grāmatv.izziņu un sadaliet kartiņu. Tāpat jau viss ir noamortizējies. Tad arī norakstiet, ko vajag.
Es jau neko nepārmetu par programmu, bet kā ar printeri: tas arī ir kopa ar datoru?
Ja zinat datora vērtību izņemiet to ārā un viss, printeri un programmu atstājiet.
Es arī tāpat domāju, ka nāksies dalīt

Paldies par padomiņiem
1)Нужно 1 карточку разделить на 3: компьютер, принтер и программа так, чтобы арифметически стоимости и износ в сумме давали то, что было раньше.
2)Компьютер списываете.
Когда-то придёт время списать и принтер, потому всё разделите.
Закрыть
Краткое описание нарушения